sobota, 11 maja 2019

Z płyty boiska 250


Po meczu Pań przyszedł czas na mecz Panów i tym razem na rozgrywki w klasie „A” pomiędzy: Orzeł Lisia Góra – Dębina Łętowska. Był to dla kibiców bardzo interesujący mecz z mnóstwem bramek. Ja doliczyłem się remisu 4:4, ale jak zobaczyłem w Internecie ten wynik to 4:3 dla zespołu z Dębiny Łętowskiej. Dla kibiców to ciekawe zawody, ale dla samych zawodników a zwłaszcza dla trenerów to już chyba trochę mniej. Zbyt dużo było błędów w formacjach obronnych obu zespołów. Niestety dla gospodarzy ich bramkarz nie był w najlepszej dyspozycji. Popełniał zbyt dużo prostych błędów, które kończyły się zwykle stratami bramek.

Mimo wszystko mnie się mecz podobał. Dużo bramek, ciągle zmieniające się sytuacje. To zespół ze środka tabeli i z jej końca a mimo wszystko momentami ta gra stała na dobrym poziomie. Goście z Dębiny Łętowskiej zrobili na mnie jak najlepsze wrażenie. Gospodarze trochę zawiedli zwłaszcza po tym cennym i chyba nieprzewidywanym pokonaniu lidera rozgrywek w poprzedniej kolejce, ale tak to już jest w tej naszej piłce. Piękna pogoda, boisko do gry dobrze przygotowane no i sędziowanie na bardzo dobrym poziomie.    























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz