środa, 3 kwietnia 2019

Puchar Polski - TOZPN


Z mieszanym uczuciem i lekkim oporem udałem się na dzisiejszy derbowy pojedynek dwóch tarnowskich zespołów w rozgrywkach o Puchar Polski na szczeblu TOZPN pomiędzy: Metalem Gawro Tarnów oraz Tarnovią Tarnów. Ten opór brał się tylko i wyłącznie z obaw o zachowanie kibiców, dlatego też nie pojechałem na mecz do Brzeska. Takie Derby Tarnowa jak by to nie brzmiało powinien być pewnego rodzaju świętem dla społeczności piłkarskiej. Ja i chyba nie tylko ja nie mam absolutnie ochoty na oglądanie plutonów Policji zabezpieczających skądinąd rywalizację sportową. Cały czas coś mi tu nie gra i nie pasuje. Mimo wszystko pojechałem licząc na dobry mecz w atmosferze sportowego wydarzenia. Niech wygra lepszy!

No i wygrał zespół lepszy. Lepszy dzisiaj. 2:1 dla zespołu Tarnovii Tarnów. W przekroju całego meczu wygrana gości jak najbardziej zasłużona. Ostatnie wyniki w rozgrywkach IV Ligi potwierdzają dobrą dyspozycję zawodników Tarnovii. Z głębszą oceną zawodników Metalu należy wstrzymać się do kolejnego ligowego pojedynku, bowiem po bardzo dobrym meczu w Woli Rzędzińskiej przyszedł ten słabszy w starciu z Olimpią Wojnicz. Dzisiaj jednak zawodnicy gospodarzy pokazali się z dobrej strony i miejmy nadzieję, że teraz wszystko wróci na właściwe tory. Przecież nie można tak z dnia na dzień zapomnieć jak się gra w piłkę nożną. Spora grupa kibiców bez wątpienia może być zadowolona z postawy obu zespołów. Murawa niestety, ale pozostawia sporo do życzenia i wymaga pilnych interwencji. Sędziowanie na najwyższym poziomie. Teraz już tylko przed nami Finał w Zbylitowskiej Górze. Gratuluję Tarnovii Tarnów zwycięstwa w dzisiejszym meczu.  



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz