niedziela, 14 kwietnia 2019

Z płyty boiska 241


Dzisiaj Niedziela Palmowa, więc udałem się również na mecz blisko miejsca zamieszkania i padło na Skrzyszów. Muszę powiedzieć, ze nie był to dobry wybór, bowiem trafiłem na słabe zawody. Liczyłem na odrobinę lepszy mecz wszak gospodarze walczą o bardzo cenne punkty, których na końcu może zabraknąć, aby się utrzymać. To jednak czarny scenariusz, którego chyba nikt nie zakłada. Dzisiejszy przeciwnik Metal Gawro Tarnów walczy zupełnie o coś innego. Awans już jest raczej poza ich zasięgiem, dlatego koncentrują się na jak najlepszej grze. Mogą sobie pozwolić na różne warianty, na wprowadzanie do zespołu młodych zawodników i chyba tak czynią. To jednak klasowy zespół z dobrym trenerem i chyba wszyscy chcą, aby ich gra podobała się kibicom. Pomimo wygranego meczu raczej nie zaliczą go do tego z kategorii bardzo dobrych.
 
Dzisiejsza gra gospodarzy niestety, ale wyglądała bardzo źle tak jak i w przypadku meczu z Wolanią Wola Rzędzińska. Trzeba mieć nadzieję, że z teoretycznie słabszymi zespołami złapią jakiś właściwy rytm i zaczną punktować. Walka o utrzymanie szykuje się bardzo zacięta. Nie sądzę, aby odpuściła Ciężkowianka czy Wola Radłowska jak i kilka innych zespołów. Ja również nie dopuszczam myśli o spadku Skrzyszowa z taką murawą i zapleczem, które ciągle jest udoskonalane. W końcu mam tutaj blisko a gdy jeszcze dojdzie Szynwałd? Trzeba się liczyć ze spadkiem minimum trzech zespołów, więc walka na pewno będzie ostra. Na górze tabeli wszystko jakby powoli się klarowało. Wolania można powiedzieć idzie jak burza a na domiar tego Dąbrovia Dąbrowa Tarnowska traci dwa punkty z ostatnim zespołem. Sam jestem ciekawy, co tam się działo?































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz