piątek, 14 sierpnia 2020

Wolania - Metal - Juniorzy

Piłka nożna to nie tylko ta seniorska, ale także a może przede wszystkim młodzieżowa, więc pojechałem obejrzeć mecz Juniorów Wolani Wola Rzędzińska oraz Metalu Tarnów. To zawodnicy, którzy już albo w najbliższej przyszłości powinni zasilić swoje seniorskie zespoły. Czy w obu zespołach zobaczyłem takich właśnie zawodników? Nie ukrywam, że baczniej przyglądałem się miejscowym zawodnikom. Mecz rozegrany został na boisku ze sztuczną nawierzchnią w Woli Rzędzińskiej, a więc niemal w idealnych warunkach. Już po meczu i mogę powiedzieć, że to był bardzo miło spędzony czas, głównie za sprawą zawodników obu zespołów, którzy stworzyli świetne widowisko. Z przebiegu całego spotkania goście byli nieco lepszym zespołem i wygrali 5:3, ale gospodarze zaprezentowali się naprawdę z dobrej strony. Po kilku akcjach ręce same składały się do oklasków. Jestem przekonany, że w obu zespołach są zawodnicy, którzy w niedalekiej przyszłości zasilą pierwsze zespoły swoich klubów. Trzeba tylko im dać szansę i w nich uwierzyć. Innym pozostaje fakt, że to sami zawodnicy muszą w to wierzyć i dać temu wyraz zwłaszcza na treningach i meczach. Nie wiem czy to w przypadku Wolani już pierwsze oznaki pracy nowego trenera, ale kierunek na pewno jest dobry. Jak zwykle w takich przypadkach czas to zweryfikuje. W każdym razie ja trzymam mocno kciuki. Trenerze Jakubie, dzięki za cynk o tym meczu. Warto było poświęcić ten czas. Teraz już tylko czekamy na 21 i starcie gigantów. Robert kontra Lionel. Nie ukrywam, że chciałbym, aby wreszcie Bayern zdobył puchar, który im się należy.   
























   

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz