niedziela, 25 lutego 2018

Uchwała Zarządu MZPN

Szanowni Państwo! Aby zakończyć temat zaskarżonej Uchwały Kompetencyjnej Zarządu MZPN w Krakowie zamieszczam poniżej linki w których można już bardzo szczegółowo zapoznać się z całą procedurą jaka dotyczyła tej sprawy. Zaczęło się od pisma jakie skierowałem do Kancelarii Prawnej DAUERMANN z Wrocławia przedstawiając swoje wątpliwości dotyczące tej Uchwały. Kancelaria podjęła temat i sporządziła opinię prawną na podstawie której zwróciłem się do Pana Prezydenta Miasta Krakowa jako organu nadzoru, zaskarżając podjętą Uchwałę. Wydział Sportu Urzędu Miasta Krakowa zwrócił się do Zarządu MZPN w Krakowie o zajęcie stanowiska co też Zarząd MZPN  uczynił. Następnie mogłem do tego uzasadnienia się ustosunkować z czego również skorzystałem. Po tym Wydział Sportu Urzędu Miasta Krakowa wydał ostateczne orzeczenie. Jakie Zarząd MZPN w Krakowie podejmie kroki naprawcze? Wkrótce się przekonamy.

Byłoby dobrze, aby każdy kto jest autentycznie zainteresowany tematem  zapoznał się z tym materiałem. Potem każdy o ile zechce może sobie we własnym sumieniu odpowiedzieć, czy można takie buble pozostawiać bez żadnych reakcji? Wyższej władzy wszystko wolno? Z nikim i niczym nie muszą się liczyć? Tak chyba nie powinno działać Państwo Prawa. Wielu działaczy było zainteresowanych szczegółami tej sprawy.


 Pismo do Prezydenta Krakowa

Odpowiedź MZPN w Krakowie

Replika na pismo MZPN

Decyzja Wydziału Sportu UM Krakowa



4 komentarze:

  1. Jeżeli Pan doczytał do końca to Pan wie, że MZPN w Krakowie ma 30 dni na odpowiedź, które wkrótce mijają.Sam jestem ciekawy ich decyzji.Od tego zależy, czy już odpuszczę ten temat czy nie. W związku z ostatnimi wydarzeniami skłaniam się do tej pierwszej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem.
    Na początku myślałem po co Ci to chłopie, a im głębiej w las to myślę walcz. Pokaz tym wszystki którzy sie smiali, wysmiewali i ponizali ze kazdy moze walczyc o prawde.
    Do poki walczysz jestes zwyciezca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i za wsparcie.To dla mnie bardzo ważne.Problem jest w tym, że to Zarząd, Komisja Rewizyjna i sami działacze klubowi powinni walczyć o swoją godność, bo godność Związku to także ich godność.Nie jest sztuką stać z boku.Kto powiedział, że tarnowskie kluby, tarnowscy działacze to są jakieś patałachy z którymi można zrobić co się tylko chce. MZPN podobnie czynił i czyni chociażby z sędziami. Mógłbym wymienić kilka nazwisk ale bez pozwolenia nie będę tego robił.Tak się dzieje bo nie umiemy walczyć wspólnie. Każdy pilnuje swojego stołka, swojego dorobku, który zgromadził. Po co będę się wychylał? To nie moja sprawa.Bardziej Twoja niż moja, szanowny działaczu.Ja nie lubię się dawać kopać po dupie ( przepraszam ). Praktycznie, ja już pokazałem, że można walczyć i można wygrać. Nawet z 35-osobowym Zarządem w którym zasiada mnóstwo geniuszy i "wykształciuchów".

      Usuń