czwartek, 6 października 2022

Puchar Polski

Wczoraj odbyła się kolejna runda rozgrywek o Puchar Polski na szczeblu MZPN PPN Tarnów. Ja wybrałem się na mecz pomiędzy: ZKS Unia Tarnów II – LKS Wolania Wola Rzędzińska. Zastanawiałem się skąd na tym etapie wolny los dla Metalu Tarnów, ale zapomniałem, że jeszcze dołączy do zwycięzców nasza najlepsza drużyna w regionie, Unia Tarnów. Jak mogłem o tym nie pamiętać? Wracając do meczu. Rozgrywany był na obiekcie „Błękitnych” Tarnów i bardzo dobrze, bo bliżej a sam obiekt i murawa, jest chyba także o wiele lepsza od tej w Mościcach, co dla zawodników ma pierwszorzędne znaczenie.  
 
Unia Tarnów II nieźle sobie radzi w rozgrywkach Klasy Okręgowej, więc liczyłem, że nie będzie to mecz z takich do jednej bramki. Tym bardziej, że po wielu dniach deszczu wreszcie zaświeciło słoneczko i od razu chce się żyć i grać. Niestety, ale nie było to ciekawe widowisko a raczej słaby, może nawet kiepski mecz. Tak naprawdę tylko pierwsze 10 minut w którym to czasie zawodnicy z Tarnowa wyszli na prowadzenie zapowiadało jakieś ewentualne emocje, ale po wykluczeniu jednego z nich jakiekolwiek emocje się skończyły. Na boisku panował chaos z mnóstwem niecelnych podań i nieporadnych zagrań i to z obu stron. Pod koniec meczu wykluczenie kolejnego zawodnika Unii Tarnów, definitywnie rozbiło ten zespół. Mecz naturalnie wygrała ekipa z Woli Rzędzińskiej, bo nie mogło być inaczej, ale poziom pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieję, że zupełnie inaczej będzie to wyglądało w najbliższym ligowym meczu, gdzie przeciwnikiem będzie solidna firma. 
 






























2 komentarze:

  1. Panie Henryku czy nie uważa Pan, że dołączenie zespołu od następnej rundy do rozgrywek to trochę nie w porządku do innych drużyn ? Jakie Pan ma zdanie w tym temacie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerabialiśmy już ten temat, gdy pracowałem w TOZPN i byłem (jestem) zdania, że na tym etapie i poziomie od samego początku rozgrywek powinno się wrzucić do koszyka wszystkie zespoły i losować. Tak było uczciwie dla wszystkich i co ważne, takie zespoły jak Unia Tarnów, Tarnovia, Wolania, Żabno, Bochnia, Okocimski i wiele innych wtedy mocnych i znaczących zespołów mogły zawitać w najmniejszych ośrodkach, co było sporym wydarzeniem dla lokalnej społeczności. Według mnie to była świetna promocja piłki nożnej a odpaść z takimi zespołami wstydu nikomu nie przynosiło. To tyle w temacie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń