piątek, 9 października 2020

Wolania - Szynwałd - obiekt

Zobaczyłem ostatnio mecz Juniorów Starszych Wolania Wola Rzędzińska - LKS Szynwałd na obiekcie ze sztuczną nawierzchnią. Gospodarze pewnie wygrali to spotkanie będąc zespołem zdecydowanie lepszym od początku do końca. Najbardziej cieszy dobra gra i to, że w niedługim czasie wielu z tych zawodników zasili drużynę seniorów. Przynajmniej mam taką nadzieję. Na obiekcie widoczne są prace ziemne. Powstają podobno siłownie plenerowe i place zabaw. Szkoda tylko, że dzieje się to wszystko kosztem pięknej zieleni, którą zastąpi beton czy asfalt. Nie jestem przekonany czy posadowienie placu zabaw przy drodze dojazdowej do budynku to dobry pomysł. Naturalnie to tylko moja ocena. W końcu projektowali to fachowcy, więc może tak to ma wyglądać.

 

Jak wszyscy wiemy w Woli Rzędzińskiej powstał nowy obiekt sportowy, boisko piłkarskie ze sztuczną nawierzchnią. Obiekt powstał za niebagatelną kwotę prawie sześciu milionów złotych, przy milionowej dotacji z Ministerstwa Sportu. Tak się złożyło, że miałem okazję pracować przez pół roku na tym obiekcie, więc mogłem się mu dokładnie przyjrzeć. Niestety, ale na zupełnie nowym obiekcie wykonanym w dodatku za tak wielkie pieniądze znajduje się mnóstwo mniejszych i większych usterek. Z tego co zobaczyłem obiekt przechodzi już niemal gruntowny remont, co jest w pewnym sensie kuriozum, ale szerzej o moich przemyśleniach w tym temacie innym razem.                
 

























 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz