czwartek, 8 października 2020

Przegląd-wycieczka-plan

Tradycyjnie po weekendzie każdy z kibiców robi przegląd wyników. Zaczynam od IV ligi i powiem szczerze nie wygląda to zbyt ciekawie. Dolną połowę ligowej tabeli okupują nasze tarnowskie zespoły a do tego tarnowska Unia jakby złapała doła. Następna kolejka niestety nie zapowiada się dla naszych zespołów zbyt atrakcyjnie, no może poza Wolanią, bo nie wyobrażam sobie innego scenariusza jak przywiezienie trzech punktów z Rytra. W Okręgówce nic specjalnego się nie dzieje. Dunajec Zakliczyn, Skrzyszów nie zwalniają tempa a co szczególnie mnie cieszy Tuchovia zaczyna łapać wiatr w żagle. O wiele ciekawiej rozwija się sytuacja w klasie „A”. Tutaj kilka drużyn nadal zainteresowana jest awansem co tylko sprawi, że rozgrywki będą emocjonujące do samego końca. Podobnie rozwija się sytuacja w „B” -klasie, bo i tutaj kilka zespołów walczy o awans. Jeżeli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego to dalsza rywalizacja będzie dla nas wszystkich bardzo ciekawa.

 

Ja zaliczyłem tylko sobotni mecz w Brzesku, bo kolejne dni spędziłem w pięknych miejscach a za takie uważam (chyba nie tylko ja) Kazimierz Dolny i Sandomierz. W Kazimierzu byłem kilka lat temu i już wtedy byłem zachwycony. Obecnie jest jeszcze ciekawiej, bo sporo tam się dzieje. Nie myślę w tym miejscu o występie Kabaretu Moralnego Niepokoju w ruinach zamku, który odbył się w minioną niedzielę. Szczerze mówiąc to żal mi tych widzów, którzy oglądali to badziewie i jeszcze za to słono zapłacili. W Sandomierzu jestem dosyć częstym gościem, więc opisów i fotek na moim blogu nie brakuje. Tradycyjnie gorąco zachęcam. Teraz tylko muszę zrobić przegląd wydarzeń sportowych na najbliższy tydzień i zaplanować wyjazdy. Wspomniałem wyżej o nadzwyczajnych okolicznościach, które mogłyby zakłócić losy rozgrywek naturalnie mając na uwadze to cholerstwo, które nazywają Covid -19. Jak widać coraz więcej meczów jest przekładane z tego powodu, ale jak na razie dzieje się tak poza naszym tarnowskim terenem i niech tak już zostanie.         

















         

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz