niedziela, 14 października 2018

Z płyty boiska 217


Trochę z ciekawości, trochę dla odmiany a także na zaproszenie, które kiedyś otrzymałem udałem się do Olszyn. Konkretnie do Arkadii Olszyny. To klub pierwszej grupy Okręgówki i można śmiało powiedzieć, rewelacja rozgrywek. Ich dzisiejszy przeciwnik Pagen Gnojnik bardzo dotkliwie się o tym przekonał. Wynik 8:0 mówi praktycznie wszystko o tym meczu. Zawodnicy gości wyszli na mecz z około 15 minutowym poślizgiem, tak jakby przeczuwali nadchodzącą katastrofę. Nie wiem, co było powodem tego opóźnienia. Trudno cokolwiek napisać tak o jednej jak i o drugiej drużynie. Bo co można napisać o zespole, który przegrywa 8:0 lub o zespole, który wygrywa 8:0?
Bardzo chciałbym zobaczyć zespół z Olszyn w meczu z Wolanią Wola Rzędzińska lub z Dąbrovią Dąbrowa Tarnowska. Po takim meczu mógłbym uczciwie ocenić poziom tego zespołu. Dzisiaj zawodnicy gospodarzy robili właściwie, co chcieli. To, co rzuca się w oczy to bardzo dobry atak.

Cieszę się bardzo, że tam pojechałem, bo mogłem zobaczyć oprawę meczu, jakiego jeszcze na tym poziomie rozgrywek nigdzie nie widziałem. Grubo ponad setka kibiców wspaniale dopingujących swoich zawodników, FAN-CLUB z banerami, flagami i przyśpiewkami (kulturalnymi). Ręce same składały się do oklasków. Obiekt całkiem przyzwoity. Murawa jak na większości boisk potrzebuje dużo, dużo wody, ale wiemy, że z tym niestety jest problem. Przy takim wyniku to i o sędziowaniu nie ma, co się rozpisywać. Szczerze gratuluję wyników, kibiców i życzę powodzenia w dalszej części rozgrywek.      


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz