sobota, 1 września 2018

Z płyty boiska 200

Taką "Wolanię" mogę oglądać. Jeszcze szwankuje chociażby skuteczność, ale przy wyniku 6:1 trudno się tego czepiać. Mimo wszystko widziałem jeszcze minimum trzy ,cztery 100% okazje do strzelenia gola. Gdy do tego dołączymy fakt, że gospodarze grali niemal przez cały mecz w 10 i fakt, że przeciwnikiem był nie byle jaki zespół... No  właśnie. Jak zatem ocenić drużynę gości? Przykro mi to pisać, ale bardzo, bardzo słabo. Zawodnicy z Gromnika na pewno się starali, ale dzisiaj na boisku rządzili tylko zawodnicy z Woli Rzędzińskiej. Mimo wszystko po solidnej ekipie należało się spodziewać o wiele więcej. Jestem pewny, że i sami zawodnicy, kadra szkoleniowa drużyny gości jest mocno rozczarowana swoją postawą. Nasuwa mi się w tym momencie takie przemyślenie, że trzeba szybko uciekać do IV Ligi.

Słyszałem już sporo głosów od kibiców, że wejściówki na mecze w Okręgówce powinny być darmowe. III Liga, IV Liga, teraz Okręgówka. Pewnie Zarząd Klubu mógłby się nad tym pochylić. Kibiców byłoby pewnie też więcej. Sędziowania tym razem nie będę oceniał zbyt szczegółowo. Mnie nie zachwyciło. Każdy może sobie obejrzeć film z tego meczu i dokonać oceny. Murawa jak zwykle znakomicie przygotowana do meczu. Jutro Jubileuszowy mecz Wolania Wola Rzędzińska - Pogoń Lwów. Każdy prawdziwy kibic powinien tam być.   































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz