środa, 20 września 2023

Szybkie podsumowanie...

Mam chwilkę wolnego czasu, więc skuszę się na krótkie podsumowanie tego co dzieję się w tych naszych ulubionych ligach a dzieje się sporo ciekawych rzeczy. W IV lidze wszystko wydaje się pod kontrolą, bo nasze zespoły radzą sobie bardzo dobrze i niech tak zostanie już do samego końca z awansem choćby BKS Bochnia. Jestem pod wielkim wrażeniem gry Dunajca Zakliczyn w rozgrywkach V ligi i odnoszę wrażenie, że nie tylko ja jestem pozytywnie zaskoczony ich dotychczasową postawą. Znakomicie weszli w ten sezon i również w tym przypadku, niech tak już zostanie do samego końca, chociaż nie wiem, czy interesuje ich awans, ale w końcu po to się przecież gra.  
 
Nie ukrywam, że jestem zaskoczony słabą postawą Metalu Tarnów, bo szczerze mówiąc liczyłem na trochę więcej z ich strony, a nawet widziałem w nich kandydata do awansu ale chyba jeszcze nie tym razem, chociaż meczów do rozegrania jest jeszcze mnóstwo. Jak widzimy to Tarnovia Tarnów wyrasta na kandydata do awansu i krótko mówiąc nie mam nic przeciwko, aby to właśnie któraś z tarnowskich drużyn ten awans uzyskała. Nie dziwi mnie sytuacja rezerw tarnowskiej Unii, bo szczerze mówiąc przewidywałem taką właśnie sytuację.
 
Ale co dzieje się w Klasie Okręgowej? Po, pięciu kolejkach lideruje LUKS Skrzyszów, co chyba można uznać za małą niespodziankę, ale za plecami mają bardzo mocnych rywali, bo depczą im po piętach drużyny Radłowa, Dąbrowy Tarnowskiej, Szynwałdu czy Żabna. Na pewno za niespodziankę in minus należy uznać obecną pozycję zespołów Nowej Jastrząbki, Ładnej czy Gosławic, bo tutaj liczyłem na trochę więcej, ale przed nami jeszcze wiele spotkań, mam nadzieję wielkich widowisk. 
 
I płynnie przechodzimy do Klasy „A”, bo i tutaj sytuacja wydaje się być bardzo interesująca, bo jednak liderująca Olszynka Ołpiny nie była wymieniana wśród faworytów do awansu a tu proszę, bardzo dobra ich postawa i jedyne nad czym się można zastanowić, to czy uda im się utrzymać dobrą dyspozycję do samego końca. Również w tym przypadku za ich plecami czają się bardzo dobre firmy jak choćby Olimpia Wojnicz, Pogoria Pogórska Wola, Dunajec Mikołajowice czy Pogórze Pleśna. Największym jak na razie rozczarowaniem jest postawa Dunajca Zbylitowska Góra, bo to właśnie ich widziałem w górnej części tabeli i tych walczących o awans a nie wlekących się w ogonie ligowej tabeli. Mam jednak nadzieję, że wkrótce odpalą i będzie już tylko lepiej. 
 
No i na koniec Klasa „B”, którą tak chwaliłem w poprzednim sezonie rozgrywkowy a obecnie? Taka liga nie liga w której tak naprawdę niewiele się dzieje. Jeden z zespołów, KS Tarnowiec zdecydowanie lideruje i pozostałym chyba będzie bardzo trudno dotrzymać im kroku. Niestety, ale i tutaj lekko zawiódł mnie zespół Łękawicy, który po dobrym okresie przygotowawczym i dobrym starcie, już złapał jakąś zadyszkę tracąc bardzo ważne punkty w ostatnich potyczkach, ale mimo wszystko mam przekonanie, że jeszcze nie wszystko stracone i inne zespoły podejmą walkę.


Zawodzi jak na razie Termalica Bruk – Bet Nieciecza, zawodzi Tarnowska Unia, ale eksperci raczej liczyli się z taką sytuacją. Miejmy nadzieję, że otrzymane spore środki finansowe przez Unię Tarnów na budowę nowych obiektów, będą impulsem do rozwoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz