niedziela, 10 września 2023

Nowa Jastrząbka - Żukowice - Koszyce Wielkie

Dzisiaj wracam na boiska Klasy Okręgowej i na mecz kolejnego zespołu, który co by nie powiedzieć, chyba lekko zawodzi a tym zespołem jest KS Nowa Jastrząbka – Żukowice. Nie wiem, czy wyniki zespołu Nowej Jastrząbki zawodzą samych zawodników, trenera, działaczy czy kibiców, ale na pewno mnie rozczarowują, bo zespół wymienił trenera, co roku pozyskuje sporo nowych zawodników a szczerze mówiąc wyniki jakoś za tymi posunięciami nie idą w parze, bo 10 pozycja i ledwo zdobyte 3 punkty z najsłabszym jak na razie zespołem, chluby nie może im przynosić. Dobrze zorganizowany Klub, w którym na bieżąco prowadzona jest strona klubu, który dba o obiekt, który pozyskuje sporo sponsorów, nawet jak widzę kandydata na Senatora Pana Józefa Sztorca musi mieć wysokie aspiracje i cele.  
Tak jak wczoraj zobaczyłem w akcji słabo radzącą sobie drużynę Dunajca Zbylitowska Góra tak i dzisiaj chciałem zobaczyć zespół Nowej Jastrząbki – Żukowice. Ich dzisiejszym przeciwnikiem był beniaminek tych rozgrywek KS Koszyce Wielkie, więc inny rezultat niż zwycięstwo byłoby chyba nawet sensacją. Czy do takiej niespodzianki a nawet sensacji doszło?

Nie doszło, bo tak naprawdę dojść nie miało prawa. Goście nadal pozostają na tym jednym zdobytym punkcie u siebie z zespołem Ładnej i obawiam się, że będzie im bardzo trudno o kolejne. Chyba już wszyscy w Klubie zobaczyli, że gra w Klasie Okręgowej to zupełnie inna bajka od tej „A” – klasowej. Tutaj już naprawdę trzeba mieć solidny zespół, aby mógł rywalizować na tym poziomie rozgrywek, chociaż dzisiaj, pomimo że przegrali 3:1, ta ich gra w pierwszej połowie nie wyglądała źle i mogli nawet ją wygrać 2:1. Druga połowa meczu to już dominacja zawodników Nowej Jastrząbki, którzy strzelili kolejne gole a mogło ich być jeszcze o kilka więcej. Gospodarze o pierwszej połowie powinni jak najszybciej zapomnieć, bo była ona w ich wykonaniu bardzo, bardzo słaba. Mecz jednak wygrali i dopisali sobie do ligowej tabeli trzy cenne punkty, ale jestem przekonany, że z taką grą w kolejnych meczach będzie im bardzo trudno o punkty. Ja w każdym bądź razie życzę im jak najlepiej, bo widzę sporo dobrych rzeczy, które dzieją się w tym Klubie. Sędziowanie na całkiem dobrym poziomie i moja ocena to 7/10. Przed nami kolejny HIT, bowiem wkrótce do boju ruszają nasze Orły. Czy się wzniosą wysoko?
 
 

 



























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz