sobota, 6 marca 2021

Wolania - Legion

Po porannym meczu Trampkarzy czułem pewien niedosyt, dlatego udałem się na kolejny mecz już drużyn seniorów, licząc na spore emocje i wysoki poziom. Trafiło na IV ligę i mecz pomiędzy; Wolania Wola Rzędzińska – Legion Pilzno. Niestety, ale nie było ani emocji ani wysokiego poziomu. Było sporo walki, ale i chaosu oraz krzyków, uwag i pretensji. Sparing wygrał zespół przyjezdnych 2;1, ale trudno o lepszy wynik dla gospodarzy, gdy na bramkę oddaje się chyba jeden strzał i zdobywa się bramkę. Podobnie było w przypadku zawodników z Pilzna, bo oddali dwa może trzy strzały i mecz wygrali. Wolania była w tym meczu mocno osłabiona, co aż nadto było widoczne w tym spotkaniu. Trzeba mieć nadzieję, że już wkrótce wszystko wróci na właściwe tory.
Wyczytałem, że z funkcji trenera Klubu z Łękawicy zrezygnował kolega Tomasz. Znam kulisy i wiem, że chciał pomóc drużynie, ale ja już wtedy mówiłem, że to zła (niepotrzebna) decyzja. Trener powinien identyfikować się i w całości poświęcać swój czas, swoją wiedzę w jednym klubie, zwłaszcza, gdy jest to uznany klub IV ligowy. Tak uważam. Za tydzień ruszamy już z walką o ligowe punkty, o awanse i zaszczyty. Na pierwszy ogień idzie klasa Okręgowa, ale o tym i nie tylko już wkrótce.























   

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz