czwartek, 4 marca 2021

Jurgów - Ski

 

Ważna informacja zwłaszcza dla amatorów białego szaleństwa. Aura od kilku dni jest tak łaskawa, więc pojechałem (jako osoba towarzysząca) zlustrować kolejny ośrodek narciarski. Tym razem padło na Jurgów – Ski, położony w gminie Bukowina Tatrzańska, niemal przy granicy ze Słowacją. Z tego co mogłem zobaczyć zimowa pora to idealne miejsce dla narciarzy i tych wymagających jak i tych początkujących oraz dzieci, ale te rejony są bez dwóch zdań atrakcyjne przez cały rok o czym mogę zaświadczyć. Znajduje się tutaj restauracja, szkoła narciarska i wiele bardzo dobrze przygotowanych tras zjazdowych. Najdłuższa liczy 1150 m. Stacja dysponuje dwiema 4-osobowymi kanapami (długość 760 i 705 m, oraz czterema wyciągami talerzykowymi (w tym dwa przeznaczone dla dzieci i początkujących narciarzy). Ogromnym atutem jest piękna panorama Tatr. Chyba niezbyt wiele tras dysponuje takimi widokami.
Zdjęcia robione telefonem, bo niestety zabrałem aparat, ale bez karty pamięci (starość nie radość). Fotki nawet najlepsze nie są w stanie pokazać tego wszystkiego co widzi się naocznie. Można stać i stać lub wylegiwać się w promieniach słonecznych i delektować się tymi cudami natury. W drodze powrotnej do domu zobaczyłem z samochodu ciekawy widok. Zajechałem, aby się temu z bliska przyjrzeć i powiem szczerze kiepski widok. Może ktoś zgadnie gdzie to jest?
 













 

2 komentarze: