sobota, 15 września 2018

Z płyty boiska 202


Najlepszym sposobem na odreagowanie po takim przeżyciu jak Walne Zebranie Delegatów jest pójście na mecz. Tak też uczyniłem. Zobaczyłem bezpośrednie zaplecza seniorów z Woli Rzędzińskiej i Dębna. Myślę, że oba kluby mogą być spokojne o swoją przyszłość. Bardzo dobre zawody. Gospodarze wygrali bodajże 6:1 i jest to odzwierciedleniem tego co działo się na boisku. Może nawet ciut za wysokim. Zawodnicy z Woli Rzędzińskiej grali kombinacyjnie, byli lepiej wyszkoleni technicznie i wygrali całkiem zasłużenie. Juniorzy z Dębna walczyli bardzo ambitnie, dużo biegali, ale w tym akurat meczu byli zespołem słabszym. Sędziowanie bardzo dobre.
Mam nadzieję, że gra tych zawodników nie ujdzie uwadze szkoleniowcom I zespołów. Kilku już naprawdę prezentuje wysoki poziom. Już czekamy na jutrzejszy pojedynek seniorów Wolania Wola Rzędzińska : Dąbrovia Dąbrowa Tarnowska. Mam nadzieję, że będzie to godny mecz lidera z wiceliderem.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz