sobota, 14 września 2019

Z płyty boiska 276


W to sobotnie popołudnie wszystkie moje drogi mogły prowadzić albo do Muszyny, albo do Tarnowa. Tak się złożyło, że nie mogłem pojechać kibicować Wolani Wola Rzędzińska, więc udałem się do Tarnowa a konkretnie na stadion Metalu Gawro Tarnów. Już wiem, że Wolania wraca z 3 punktami z bardzo trudnego terenu i jedyne co mogę to złożyć wielkie gratulacje. Panowie! Dobra robota. Tak się złożyło, że i po meczu Metal Gawro Tarnów – Dunajec Zakliczyn mogę również bez cienia wątpliwości powiedzieć zawodnikom z Tarnowa. Panowie! Dobra robota. Kilku podstawowych zawodników nie mogło wystąpić w dzisiejszym spotkaniu, ale jestem przekonany, że sztab szkoleniowy może być zadowolony ze zmienników. To świadczy tylko i wyłącznie o tym, że kadra zespołu jest szeroka i dobrze do sezonu przygotowana. Wracając do samego meczu. Był to znakomity pojedynek dwóch bardzo dobrych zespołów.

Bardzo licznie zgromadzona publiczność bez wątpienia może być z tego meczu zadowolona. Ja jestem. Zobaczyłem naprawdę kawał dobrego meczu. Trochę szkoda, że zawodnicy zespołu gości już na samym początku zaczęli zupełnie nie potrzebnie kwestionować niektóre decyzje sędziego, co wprowadziło w ich szeregi nerwowość. Zakończyło się to kilkoma żółtymi kartonikami. Skoro już jestem przy sędziowaniu to było ono z najwyższej półki. Nawet nie chcę myśleć co mogło by być, gdyby taki mecz prowadził jakiś mniej doświadczony arbiter? Kolego Mariuszu i koledzy asystenci. Wielkie uznanie i tak trzymać. Do zawodników z Zakliczyna mogę zwrócić się tylko z prośbą, aby robili tylko co potrafią robić, grać w piłkę. Przyjemnie patrzy się na waszą grę. Sporo w niej fantazji, niezłej techniki i pomysłowości. Dzisiaj akurat zespół gospodarzy był o tę jedną bramkę lepszy. Grał naprawdę bardzo dobrze nie ustępując w niczym zespołowi, który jeszcze nie tak dawno grał na boiskach IV ligowych. Czy można z tego wyciągąć jakieś wnioski? Pewnie tak, ale chyba jeszcze trochę na to zbyt wcześnie.

Kolejny pojedynek z drużyną Gromnika zapowiada się równie interesująco. Śledząc wyniki nietrudno nie zauważyć doskonałej postawy zawodników z Wojnicza. Muszę koniecznie w najbliższym czasie zobaczyć to osobiście. Koncentrowałem się na oglądaniu więc fotek zbyt wiele nie zrobiłem, ale było tylu fotografów? Raz jeszcze gratulacje dla zwycięzców i podziękowania dla obu ekip za kawał dobrej piłki.   


























     

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie Metalu Gawro Tarnów dodał komentarz Pan Piotr Mleczko. Nie wiem czy to zbieżność nazwisk, czy to ten Piotr Mleczko. Tak czy owak zgadzamy się w ocenie niemal całkowicie. Rzeczywiście Dunajec Zakliczyn to bardzo dobry zespół, grający ładny dla oka futbol. Przed nimi na pewno dobra piłkarska przyszłość. Co się zaś tyczy sędziów? Tutaj również się zgadzamy. Czasami sędziowie psują widowiska, ale na szczęście nie zdarza się to ostatnio zbyt często. No chyba, że to ja mam takie szczęście do dobrych sędziów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Rysiu, że nad tym czuwasz, ale mnie ucieszy dopiero gdy napiszesz to jeden z kilkunastu arbitrów a najlepiej, gdy napiszesz to jeden z kilkudziesięciu… Tego tobie, sobie i klubom życzę. Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń