sobota, 10 sierpnia 2019

Z płyty boiska 261


Przed najważniejszym dla mnie popołudniowym meczem w Woli Rzędzińskiej zainaugurowałem nowy sezon 2019/2020 w Radlnej. Na swój pierwszy mecz przyjechał do Radlnej także zespół Olszynka Ołpiny. Przed meczem z przyjemnością porozmawiałem o tym i owym z trenerem Bogusiem Porębą. Był pełen obaw, bo kilku zawodników z różnych przyczyn nie mogło wystąpić w tym meczu, ale jak się na końcu okazało zupełnie niepotrzebnie. Goście wygrali ten mecz 4:2, ale szczerze mówiąc wcale tak nie musiało być. To gospodarze prowadzili 2:0 i nic nie zapowiadało końcowej klęski. Niestety, ale piłka nożna i to na każdym poziomie rozgrywek nie znosi prostych błędów a takie przytrafiły się drużynie z Radlnej.

Pomimo panujących 33 stopni zawodnicy obu zespołów bardzo dobrze poradzili sobie z takim upałem. Miałem co do tego duże wątpliwości. Gospodarze wręcz z każdą mijającą minutą groźnie atakowali chcąc zmienić niekorzystny dla siebie wynik. Panowie wielki szacunek. Nie ma się co załamywać, tylko dalej robić swoje. Murawa do meczu przygotowana całkiem dobrze. Również bardzo dobrze przygotowani do meczu byli sędziowie. Zawody poprowadzone na wysokim poziomie.   




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz