sobota, 19 maja 2018

Z płyty boiska 181

Po kilku deszczowych dniach ( bardzo potrzebnych ) nastał ten słoneczny. Dla kogo zaświeciło to słoneczko? Czy dla zawodników z Woli Rzędzińskiej, Niecieczy, Skrzyszowa? Napewno zaświeciło dla strażaków z Woli Rzędzińskiej, którzy obchodzili dzisiaj piękny Jubileusz - 110 lat OSP. Swój Jubileusz  50 -lat obchodziła również Orkiestra Dęta. Z tych okazji odbyły się u nas Gminne Obchody Dnia Strażaka. Komu jak komu ale im akurat ta pogoda należy się jak mało komu. Jestem pewien, że będę wyrazicielem woli całej piłkarskiej społeczności, przekazując dzielnym strażakom najlepsze życzenia. Szkoda tylko, że całkowicie zawiedli mieszkańcy. Co się zaś tyczy naszej dziedziny. No cóż. To słoneczko dzisiaj uśmiechnęło się do zawodników z Gliwic, Wojnicza, Woli Rzędzińskiej.

Wybrałem mecz LUKS Skrzyszów - Olimpia Wojnicz i był to przysłowiowy strzał w dziesiątkę. Znakomite zawody. Na takie mecze mogę jeździć codziennie. Trzy punkty wywieźli ze Skrzyszowa goście, ale i gospodarze zasługują na słowa uznania. Do poziomu zawodników dostroili się także sędziowie. Skrzyszów to już tradycyjnie bardzo dobrze przygotowany obiekt do zawodów. Można by jeszcze sporo pisać o tym meczu, ale dzisiaj najważniejszym tematem jest spadek naszej kolejnej drużyny do I Ligi. Mam tylko nadzieję, że wszystkiemu nie są winne "służby specjalne PZPN-u". Najbardziej mi żal tych obiektów w Niecieczy. Oby nie był to początek końca. Płakać jednak nie zamierzam, bo jak już kiedyś wspomniałem w momencie wycofania z rozgrywek IV Ligi drugiego zespołu, ten klub przestał mnie interesować. Właśnie otrzymałem informacje, że kolejne trzy punkty zdobyła Wolania. Tak trzymać. Kolejny mecz w Limanowej zapowiada się wybornie.  

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz