piątek, 18 września 2020

Pieniny - Prezesi - PP

Ostatnie trzy dni spędziłem na hasaniu po Pieninach i okolicach. Żal było nie wykorzystać tak przyjaznej aury, a że ten rejon należy do moich ulubionych, więc tam pojechałem, po trochu robiąc za przewodnika. To tradycyjne i wciąż piękne szlaki na Trzy Korony czy Sokolicę do tego Homole i zamek oraz zapora w Niedzicy. Najważniejszym wyczynem było wejście na Trzy Korony z niespełna roczną wnuczką oczywiście przy pomocy dzielnego taty i jeszcze dzielniejszej mamy. Bardzo jej ta wycieczka przypadła do gustu ku naszemu lekkiemu zdumieniu, ale jak widać przejęła to po dziadku, tym razem ku naszej radości. Jak zwykle za bazę wypadową służył mi sprawdzony pensjonat CROSNA SPA w Krościenku nad Dunajcem. Po powrocie do domu zdążyłem jeszcze zobaczyć mecz o Puchar Polski w tartacznym zagłębiu, czyli Nowej Jastrząbce. Gospodarze zmierzyli się z wyżej notowanym przeciwnikiem z Woli Radłowskiej i wyszli z tego pojedynku zwycięsko.
Niestety mecz nie należał do tych o których się mówi przez co najmniej kilka dni. Były to słabe zawody, ale jak mogłem się dowiedzieć zespoły nie grały w swoich najmocniejszych składach. Mogłem zauważyć, że KS Nowa Jastrząbka - Żukowice staje na nogi. Jest nowy trener, ciekawy młody zespół, nowy Zarząd i co najważniejsze, murawa wreszcie przypomina przyzwoite piłkarskie boisko. Tak trzymać! Już przed nami kolejna kolejka rozgrywek w której dojdzie do kilku ciekawie zapowiadających się konfrontacji, jak chociażby tej w Woli Rzędzińskiej, gdzie gospodarze zmierzą się z Lubaniem Maniowy. Jak wiemy odbyło się Zebranie Wyborcze TOZPN, ale trudno doszukać się jakichś konkretnych informacji. Znam tylko nowego Prezesa i to, że wygrał nieznacznie zacięty pojedynek z kolegą Jackiem. Dowiedziałem się jeszcze o nazwiskach kilku członków Zarządu. Widać, że będzie to bardzo mocna ekipa, więc czekam z niecierpliwością na program działania. Znowu głośno o Panu Prezesie PZPN. Po tym jak wyśmiał kilkanaście milionów Polaków, teraz w podobno wolnym kraju, przy pomocy wolnych sądów zamyka usta swoim krytykom. Czego jeszcze dowiemy się o tym człowieku?   
















 



















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz