sobota, 11 maja 2019

Z płyty boiska 251


Nareszcie piękna i ciepła sobota sprawiła, że po drugim już dzisiaj meczu pojechałem na kolejny, który był w pobliżu Lisiej Góry a konkretnie w Śmignie, gdzie swoje mecze rozgrywa także zespół Zorzy Zaczarnie. Ich dzisiejszy przeciwnik to Dunajec Zbylitowska Góra. Powiem tak. Nie żałuję tego czasu, bo byłem świadkiem spotkania stojącego na bardzo dobrym poziomie. Zawodnicy Zorzy po kilku słabszych rozegrali bardzo dobry mecz i wygrali z wymagającą dzisiaj ekipą ze Zbylitowskiej Góry 2:1.

Goście w pierwszej połowie stwarzali sobie dobre okazje do strzelenia bramek, co im się niestety nie udało. Niestety, dla nich. Co nie udało się im, udało się gospodarzom, którzy po perfekcyjnie wykonanym rzucie karnym objęli prowadzenie. W drugiej połowie to oni przejęli inicjatywę i zdobyli kolejną bramkę. Goście zdołali w końcówce meczu strzelić upragnionego gola po czym rzucili się do zmasowanego ataku, jednak już bez powodzenia. Bardzo dobry mecz. Obiekt, murawa do zawodów znakomicie przygotowana. Sędziowanie i tym razem na wysokim poziomie. Ja nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Na każdym meczu rozmawialiśmy z działaczami, trenerami na temat likwidacji OZPN-u. Nie są tym pomysłem zachwyceni i zastanawiają się, jak to będzie dalej funkcjonowało? 






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz