sobota, 23 kwietnia 2022

Pleśna - Zalipie

Wybrałem się dzisiaj na mecz, w którym oba zespoły nie walczą w tym sezonie o najwyższe laury, ale za to na ładny teren Pogórza Ciężkowickiego, czyli Pogórze Pleśna – LUKS Zalipie. Tak się składa, że i Zalipie to bardzo urokliwy teren, który także zamierzam odwiedzić w jakimś najbliższym terminie. Naturalnie zobaczyć mecz miejscowego zespołu a niejako przy okazji przekonać się co zmieniło się w tym klubie na przestrzeni tych kilku lat od mojego ostatniego tam pobytu, a było to w 2017 roku. Napisałem wtedy między innymi: „W tak piękny niedzielny dzień postanowiłem pojechać trochę dalej i zajechałem do pięknej polskiej wsi - Zalipia. Gra tam zespół występujący w klasie "A", całkiem dobrze sobie radzący. Przyjechała tutaj również drużyna "Unii" Niedomice i nie poradziła sobie z ekipą gospodarzy osiągając dość szczęśliwy remis. Pomimo upalnej niemal pogody zawodnicy uraczyli kibiców dobrym widowiskiem. Gra była szybka i twarda. Nikt nie chciał odstawić nogi i z tego powodu dochodziło do twardej, męskiej gry. Wszystko było jednak w granicach przepisów gry w piłkę nożną. Nad wszystkim doskonale czuwał sędzia zawodów. Doświadczenie robi swoje. Boisko dobrze przygotowane do gry. Zaskoczony byłem faktem, że goście przebierali się przy swoich samochodach”. 
 
Jak jest obecnie? Mam nadzieję, że wiele zmieniło się na plus, tak jak tutaj w Pleśnej. Arena Sport robi spore wrażenie i gdyby jeszcze murawa była w lepszym stanie nie byłoby się do czego przyczepić. Wracam do meczu, bo to jest najważniejsza część relacji z mojego tutaj pobytu, tylko nie za bardzo wiem od czego zacząć, bo było to dosyć mizerne widowisko. Gospodarze wprawdzie wygrali wysoko i należą im się z tego tytułu gratulacje, ale zaprezentowany poziom nie zachwycał. Myślę, że sami zawodnicy są podobnego zdania i w zbliżającym się Derbowym pojedynku muszą zagrać o wiele lepiej. A co mogę napisać o grze i postawie zespołu gości? Chyba nic. Z tego co zaprezentowali nie tak w końcu dawno na boisku w Ładnej nie zostało praktycznie nic. Słaby mecz, słabe sędziowanie i tyle w temacie. Oba zespoły na pewno stać na dużo lepszą grę i mam nadzieję, że jeszcze się o tym przekonam. 
 

































 


1 komentarz:

  1. Słabe sędziowanie jak partacz sędzia przyjechał sędziować.

    OdpowiedzUsuń