sobota, 12 lutego 2022

Rylovia - Ładna

Jak już wspomniałem wybrałem się na mecz pomiędzy: LKS Rylovia – LKS Ładna. To dwa zespoły grające na dobrym poziomie więc byłem ciekawy jak przebiega ich przygotowanie do wiosennych rozgrywek i która z nich zaprezentuje się dzisiaj lepiej. Zobaczyłem pierwszą połowę i na tym opieram swoje spostrzeżenia z których wynika, że dzisiaj o wiele lepiej zaprezentowała się ekipa z Rylowej. Grali odważnie i szybko czym stwarzali sobie dogodne okazje do zdobycia goli, których kilka strzelili.
Z przyjemnością patrzyło się na ich grę. Zawodnicy z Ładnej zagrali zdecydowanie poniżej swoich możliwości.  W ich grze panował głównie chaos i nikt nie potrafił nad nim zapanować. Mam nadzieję, że już kolejne mecze z ich udziałem będą o wiele lepsze.  
 
Z wielką uwagą zapoznałem się z przyznanymi dotacjami dla klubów reprezentujących Gminę Skrzyszów i nie będę ukrywał, że jestem tym lekko zdumiony i zarazem mile zaskoczony. To już są naprawdę przyzwoite pieniądze i należy się w tym miejscu szacunek dla Pana Wójta i Rady Gminy. To zrozumienie istoty wspierania sportu przekłada się na dobre wyniki i na to wszystko co dzieje się w klubach. Jeszcze raz GRATULACJE! Muszę tylko w tym miejscu nadmienić, że te dotacje dotyczą całości działalności klubów a niektóre posiadają jeszcze sekcje piłki ręcznej, siatkowej czy tenisa stołowego, ale mimo wszystko to i tak niezłe pieniądze. Jutro kolejne mecze, ale kto z kim i kiedy? Wiem, że o 18 gra kolejny zespół Gminy Skrzyszów czyli Szynwałd, ale o tej godzinie to ja nie bardzo widzę zawodników na boisku. Ktoś tam biega, ale kto?  
 



























 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz