poniedziałek, 10 stycznia 2022

MAŁOGOLSKA CUP - Dodatek

Jeszcze kilka zdań na koniec o zakończonym Turnieju MAŁOGOLSKA CUP. Jak przewidywałem zwycięzcą została jedna z drużyn, które widziałem na najwyższym stopniu podium a druga zajęła III miejsce. Cała czołowa czwórka zaprezentowała się z jak najlepszej strony prezentując bardzo dobry futbol oparty na dobrej technice, taktyce i woli zwycięstwa. Poczytałem trochę komentarzy i niektóre sugerują, że sędziowie podobno w finałowym pojedynku pomagali a to zawodnikom Zakładów Mechanicznych a to znowu zawodnikom Olimp Team, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć, bo widziałem wiele spotkań w których arbitrzy byli całkowicie bezstronni i nikogo nie faworyzowali. Po za tym zawodnicy obu tych zespołów to bardzo dobre zgrane ekipy, które nie potrzebują wsparcia osób trzecich, aby wygrać mecz. 
 
Podtrzymuję to co już napisałem a mianowicie, że te zawody prowadzili sędziowie na co dzień biegający po boiskach trawiastych i brakuje im tego halowego doświadczenia, ale błędy są wliczone w tą naszą profesję. Powtórzę po raz setny. Proszę wziąć gwizdek i posędziować taki mecz jak chociażby ten w pierwszym ćwierćfinałowym pojedynku, gdzie zawodnicy grają agresywnie, skaczą sobie do oczu, krytykują niemal każdą decyzję arbitrów. Już po tym meczu byłem pełen uznania dla arbitrów, bo doskonale sobie poradzili. Kończąc ten wątek. Na kilkadziesiąt meczów zawsze trafi się jakiś w którym ktoś będzie niezadowolony z pracy sędziów, z regulaminu, z murawy czy z pogody, chociaż do tego ostatniego trudno byłoby się przyczepić, bo pogoda była niemal znakomita. Ja już czekam na kolejną II edycję MAŁOGOLSKA CUP – 2023, która zgromadzi równie wartościowe zespoły i mecze będą stały na jeszcze wyższym poziomie a organizatorzy postarają się o jeszcze wyższe nagrody. Trzeba mieć tylko nadzieję, że zawody odbędą się już w normalnych warunkach (Covid). Przeczytałem na "Małogolska.pl" "bez tego pana, na pewno nie byłoby tak udanego turnieju". Pewnie tak, ale ja powiem więcej. Widziałem sporo osób reprezentujących MATSPORT bardzo zaangażowanych podczas trwania całego turnieju (zwłaszcza Panie). Gratulacje i pozdrowienia.
 

 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz