niedziela, 30 stycznia 2022

Dunajec Zbylitowska Góra - Polan Żabno

Mimo fatalnej pogody wyskoczyłem na pobliski stadion, aby zobaczyć chociaż połowę jakiegoś meczu. Trafiło tym razem na Dunajec Zbylitowska Góra – Polan Żabno. Była to całkiem ciekawa połowa meczu w której zobaczyłem w zespole Dunajca to czego nie widziałem w poprzednim ich meczu, czyli biegania, agresywności, chęci do gry. Taka postawa już na samym początku przyniosła efekt w postaci strzelenia pierwszej bramki. W dalszej części mecz się wyrównał i to zawodnicy z Żabna doprowadzili do wyrównania, jednak nadal zawodnicy Dunajca grali ofensywnie i pewnie co skutkowało zdobyciem kolejnych bramek. Nie rozumiem, dlaczego drużyna Polanu nie wykorzystała atutu bardzo mocnego wiatru, gdzie każdy strzał mógłby sprawić kłopot bramkarzowi Dunajca Zbylitowska Góra. Nie przypominam sobie, aby padł choć jeden taki. 

Sędziowanie praktycznie bez zarzutu w stylu, który mi bardzo odpowiada, czyli twardej męskiej gry, bez zbędnego przerywania zawodów. Planowałem wyjazd do Ciężkowic, ale nie chciałem ryzykować podróży w tak trudnych i niebezpiecznych warunkach. Dokładnie 12 grudnia 2020 roku o godzinie 12 odbyły się uroczystości pogrzebowe ŚP Zbigniewa Jurkiewicza. Żegnała go najbliższa rodzina, ale i wielu mieszkańców, samorządowców i sportowców. Minął już ponad rok a ja doskonale pamiętam tę chwilę, ten smutek i żal ze zbyt wczesnego odejścia Pana Prezesa Zbigniewa. Po tym okresie Klub Sportowy Ciężkowianka Ciężkowice zorganizował Halowy Turniej Piłkarski I Memoriał im. Zbigniewa Jurkiewicza z czego się bardzo cieszę. Na starcie stanęło 6 zespołów, chociaż nie ukrywam, że liczyłem na większy rozmach, tym bardziej, że w organizację włączył się TOZPN, MZPN PPN Tarnów, Starostwo Powiatowe, Ludowe Zespoły Sportowe czy Gmina Ciężkowice. Z drugiej strony mając na uwadze ten trudny i ciągle niebezpieczny okres trzeba się cieszyć z każdej możliwości organizacji takiego Turnieju. Jestem pewny, że już kolejny Memoriał po ustaniu pandemii będzie jeszcze bardziej okazały z liczniejszą obsadą zespołów z jeszcze wyższej półki. Bardzo dobrze, że Klub zorganizował ten Memoriał, bo czas bardzo szybko leci a my dość szybko zapominamy o ludziach, którym sporo zawdzięczamy. Zwycięzcą I Memoriału im. Zbigniewa Jurkiewicza została ekipa Orzeł Dębno. Gratulacje!!! 
 

 




















 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz