sobota, 13 marca 2021

Wiosna 2021- Skrzyszów - Zaczarnie

13/14 marca 2021. To, ważna data, bo właśnie ruszyły oficjalne rozgrywki sezonu 2020/2021, II runda (wiosna 2021). Najważniejsze teraz jest, aby udało się je spokojnie dokończyć. Na boiska wybiegły kluby tarnowsko – żabieńskiej Okręgówki. Ja wybrałem się na ten inauguracyjny mecz do pobliskiego Skrzyszowa, gdzie stawiła się także ekipa Zorzy Zaczarnie. Oba zespoły to ścisła czołówka, więc liczyłem na dobre i emocjonujące widowisko, chociaż po tak długiej przerwie nikt tak naprawdę nie wie, jak to będzie z tym poziomem. Już po meczu, więc mogę powiedzieć, że jak na inaugurację i pierwsze starcie był to całkiem dobry mecz, który zakończył się sukcesem miejscowych 1:0. Pierwsza połowa należała do zawodników ze Skrzyszowa, którzy grali pewniej i dokładniej od swoich przeciwników, gdzie panował chaos i sporo niedokładności. Gospodarze zdobyli bramkę po rzucie karnym i wydawać by się mogło, że jeszcze z większą werwą ruszą do ataku, aby podwyższyć wynik, ale to goście się otrząsnęli i zaatakowali z większym animuszem. Sytuacje bramkowe miały jeszcze oba zespoły, ale zabrakło albo szczęścia, albo precyzji.
Był to twardy mecz, który obfitował w sporą ilość fauli i żółtych kartek. Większość wynikała z męskiej gry, ale kilka tylko i wyłącznie z winy samych zawodników. Ile to już razy o tym pisałem, że nie warto i nie należy podważać decyzji sędziów a zawodnicy niestety sami proszą się o te kartki. Dzisiaj doprosiło się o nie, kilku zawodników gości. Co do sędziowania, to z całą mocą i zupełnie odpowiedzialnie mogę powiedzieć, że było to sędziowanie na dobrym poziomie. Murawa jak na tę porę roku bardzo dobra. Niepokoi mnie fakt, że już bodajże 5 czy nawet 7 lat temu słyszałem o projekcie trybuny, ogrodzenia, bocznego boiska i co? I nic! To ładny obiekt, który trzeba koniecznie zamknąć w jedną sensowną całość. To powinna być wizytówka Gminy. W przerwie meczu poszedłem na pobliski plac zabaw i naszła mnie taka oto refleksja. Szkoda, że nikt z Gminy Tarnów nie skopiował np. tutejszego placu zabaw dla dzieci. Tu jest to wszystko w jednym miejscu, teren ogrodzony, ławeczki, sucho i czysto, a jak to jest na obiekcie w Woli Rzędzińskiej? Trochę tu, trochę tam, teren nieogrodzony, wokół błoto. Tak po łebkach, bo pewnie trzeba było wydać pieniądze. To naturalnie moje zdanie. Prośba do Pana Wójta Gminy Skrzyszów, aby zrealizował te ambitne plany. Uważam, że w każdej Gminie powinien być taki wzorcowy klub i obiekt a gdzie jak nie tutaj w Skrzyszowie? Co do trybuny, to według mnie tylko i wyłącznie coś na wzór tej w Pilźnie. Na dole kilka szatni, siłownia, pralnia, magazyn itp. a na górze trybuna. Teren jest bardzo drogi i coraz trudniej o niego, więc nie można sobie pozwalać na jego marnotrawstwo.   
 
































 

 

 

2 komentarze:

  1. Zapraszamy dziś na mecz na Ładną. Ta sama Gmina co LUKS, a trybunka jest a w dodadku ostatnio została zadaszona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Taki miałem właśnie plan, a trybunę bardzo chętnie zobaczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń