sobota, 3 marca 2018

Finalizacja - Baza Danych

Aby zakończyć już etap publikacji materiałów dotyczących tej mojej "potyczki" z  niektórymi działaczami MZPN w Krakowie w załączonym linku można zapoznać się z twórczością Prezesa MZPN w Krakowie dotyczącą PZPN-u jak i Pana Prezesa Zbigniewa Bońka. Ja tylko i wyłącznie na bazie tych tekstów odnosiłem się do nich w formie riposty. Jest tego o wiele więcej. Wybrałem te w których najbardziej widać "szacunek" jaki autor tych tekstów darzy swoich kolegów z Zarządu PZPN, Prezesa Zbigniewa Bońka jak i wielu działaczy PZPN. Na czerwono zaznaczyłem te fragmenty, które według mnie najjaskrawiej odnoszą się do tematu. Proszę się z tym zapoznać i szczerze zadać sobie pytanie: Czy te teksty naprawdę nie zasługiwały na uwagę działaczy PZPN w Warszawie? Czy te moje teksty w stosunku do tych Pana Prezesa Niemca nie są tylko niewinnymi wpisami? 

Można by powiedzieć, że stanąłem w obronie czci i godności PZPN-u i zapłaciłem za to wysoką cenę. Jednak, niczego  nie żałuję. Warto było. Może to wszystko uzmysłowi kolejnym Prezesom i Zarządom, że każdemu należy się szacunek, że nawet ten szeregowy działacz bez wyższych szkół również może mieć rację.

Prezes MZPN-Twórczość

Zanim wrzuciłem link dałem go do przeczytania kilku osobom zupełnie nie związanym  z piłką nożną aby usłyszeć ich zdanie. Na szczęście nie różniło się ono od tego mojego. Konkluzją tego było pytanie: Czy PZPN  to jakaś instytucja mafijna?  Prezes PZPN-u powinien sobie jeszcze dołożyć przydomek Don ( na wzór włoskiej rodziny mafijnej ). Smutne to niestety.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz