środa, 26 kwietnia 2023

Hala Widowiskowo - Sportowa

24 lutego udałem się po raz kolejny do nowo budowanej Hali Widowiskowo – Sportowej w Woli Rzędzińskiej, której oddanie do użytku miało nastąpić pod koniec minionego 2022 roku. Napisałem wtedy między innymi: Hala prezentuje się okazale i czeka na położenie nawierzchni. Będzie to specjalne linoleum położone na elastycznym (amortyzującym) podłożu. To bardzo ważny element całości, który wymaga dokładności i solidnego, trwałego materiału. Na montaż czekają jeszcze krzesełka na trybunie dolnej i górnej no i mam nadzieję całe wyposażenie jak podwieszane kosze, stojaki, kotary, bramki itp. Na ukończeniu znajduje się całe zaplecze. Dzisiaj 26 kwietnia zajrzałem tutaj po raz kolejny, aby zobaczyć na jakim etapie są prace wykończeniowe.


Muszę od razu powiedzieć, że prezentuje się to wszystko bardzo okazale, przynajmniej na pierwszy rzut oka, bo jak zwykle wszystko tkwi w szczegółach, ale miejmy nadzieję, że hala wykonana jest zgodnie ze sztuką budowlaną a użyte materiały są najwyższej jakości. Nastąpił znaczący postęp w pracach, bo już niemal na ukończeniu jest chyba najważniejsza część a mianowicie posadzka. Jeszcze kilka doklejeń, potem malowanie wszelkiego rodzaju linii, montaż całego wyposażenia, koszy, krzesełek na górze, siatki, kotar, ale z tego co widziałem jeszcze to trochę potrwa. Wygląda to solidnie, ale jak już wspomniałem prawdziwy test nastąpi podczas codziennego użytkowania i wtedy dokonamy ostatecznej, rzetelnej oceny. 
 

Wracając zajechałem na inny obiekt, który czeka chyba na ostateczny odbiór a z którym to podobno jest trochę kłopotów. Ten obiekt to nasza wspaniała tężnia solankowa o której już sporo pisałem. Ja najchętniej zrównałbym ją z ziemią, bo to do niczego się nie nadaje, która to jeszcze tężnia zapewne pochłonie sporo pieniędzy (naszych pieniędzy) aby wreszcie jakoś nasi wspaniali gminni włodarze to badziewie mogli przepchnąć ku radości lokalnej społeczności, która będzie mogła pełną piersią wdychać te zdrowotne spaliny czy solanki. Mniejsza o to co kto będzie wdychał ważne że władza dokona uroczystego otwarcia, będzie wstęga, poświecenie i duma z kolejnego oddanego do użytku obiektu.
 
Ja tylko czekam jeszcze na ostateczny koszt tego cuda, bo jak na razie nie udało mi się tego dowiedzieć.
Z tego co mi się udało zorientować chodzi tutaj o naprawdę duże pieniądze, które według mnie i nie tylko mnie są marnotrawione a które można by spożytkować na wiele ważniejszych spraw, jak chociażby chodnik w gorszej części Woli Rzędzińskiej II. Gdy do tego dołożymy jeszcze parking na nowoczesnym obiekcie ze sztuczną nawierzchnią na który to parking jest strach wjechać, aby nie uszkodzić samochodu a na który to parking nie miały prawa wjeżdżać autokary (jakaś masakra), dobitnie pokazuje to skalę zaniedbań i nieodpowiedzialnych decyzji podejmowanych przez władzę Gminy. Gdzie w tym wszystkim są nasi wspaniali Radni i dlaczego godzą się na takie buble i na takie marnotrawstwo publicznych funduszy? Czy bycie Radnym to jest tylko sztuka dla sztuki? Jeżeli tak, to branie udziału w tych wyborach pozbawione jest sensu. Być dla władzy jakimś nic nie znaczącym popychadłem?

 






Chodnik Wola Rzędzińska II (odcinek kilkaset metrów)
 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz