niedziela, 12 września 2021

Ładna - Szynwałd

Nie mogłem sobie odmówić okazji do obejrzenia derbowego pojedynku pomiędzy: LKS Ładna – LKS Szynwałd. Takie mecze to zwykle spore emocje, walka do upadłego, żółte a nawet czerwone kartki. Są takie mecze, ale nie ten dzisiejszy. Od samego początku to goście grali główną rolę, a gospodarze byli praktycznie tylko statystami. To dla mnie dziwne, bo zespół Ładnej nawet nie podjął walki, co raczej im się wcześniej nie zdarzało. Ozdobą meczu były na pewno bramki a zwłaszcza dwie zdobyte z kilkudziesięciu metrów, ku ogromnej radości zawodników i kibiców Szynwałdu i niedowierzania ze strony zawodników i kibiców Ładnej. Zespół gości był dzisiaj zespołem i wygrał całkowicie zasłużenie nie pozostawiając cienia wątpliwości kto rządzi w Gminie Skrzyszów.  
 
Na meczu w towarzystwie taty pojawił się reprezentant Polski Bartosz Kapustka z którym miałem przyjemność zamienić kilka zdań i zrobić pamiątkową fotkę. Z całego serca życzę szybkiego powrotu do zdrowia, gry w klubie i reprezentacji. Jak zwykle zrobiłem przegląd wyników i niektóre zaskakują. Mnie naturalnie najbardziej zaskoczyła i lekko zmartwiła przegrana Wolani Wola Rzędzińska z Okocimskim Brzesko. 
 
 



























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz