niedziela, 20 czerwca 2021

Szynwałd - Skrzyszów

 
Dzisiaj kolejny ważny mecz. Tym razem to derbowy pojedynek 2 z 3 drużyną klasy Okręgowej, czyli: LKS Szynwałd – LUKS Skrzyszów. Obie drużyny doskonale sobie radzą w rozgrywkach, można chyba nawet pokusić się o stwierdzenie, że nadspodziewanie dobrze. Być może nie dla samych zainteresowanych klubów, ale dla mnie już troszeczkę tak. Derby rządzą się swoimi prawami, więc liczyłem na ciekawy pojedynek i co najważniejsze rozgrywany w duchu FAIR – PLAY. Tak jak wczoraj również i dzisiaj aura nie była sprzymierzeńcem uczestników tego pojedynku, bo panujący upał dawał się nam wszystkim we znaki. Wsiadłem na rower i obrałem kurs na Szynwałd. Gdy dojechałem zawodnicy prowadzili rozgrzewkę, muzyka grała a sporo kibiców zajmowało miejsce na trybunie. Już pierwsza akcja przyniosła prowadzenie zespołowi ze Skrzyszowa, choć w dosyć sprzyjających im okolicznościach.  
 
Goście grali, szybciej i składniej co przyniosło im drugą bramkę, ale tak jak zdobyli pierwszą bramkę tak też stracili, gdy w ostatnich sekundach pierwszej połowy gospodarze strzelili kontaktową bramkę, co zapowiadało emocje w drugiej. I tak też było, bo oba zespoły prowadziły otwartą grę, w której nie brakowało walki, strzałów i zwrotów akcji. Gospodarze doprowadzili do remisu i nabrali jeszcze większej ochoty do gry. Jednak to goście mogli wyjechać z pełną pulą, ale jeden z zawodników nie wykorzystał rzutu karnego. Mecz zakończył się remisem 2:2, jednak gdybym miał punktować systemem bokserskim przyznał bym zwycięstwo jednym punktem ekipie gości. Ogromny upał a mimo to zawodnicy pokazali naprawdę dobry futbol za co należy im się wielki szacunek. 
 
























 
 

2 komentarze:

  1. A o pracy sędziów co pan powie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem ostatnio mocno zajęty. Sędziowanie jak sędziowanie, karny dla jednych i drugich, wolny dla jednych i drugich, kartki dla jednych i drugich, wszystko ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń