niedziela, 2 lutego 2020

Mecz Kontrolny 02.02.2020


Kolejny sparingowy weekend za nami. Obejrzałem dzisiaj mecz Dunajca Zbylitowska Góra z drużyną Rylovi Rylowa. Naturalnie mecz odbył się na boisku ze sztuczną nawierzchnią w Woli Rzędzińskiej. Dla mnie to luksus, bo mam niemal pod ręką mnóstwo zawodów i w dodatku z udziałem bardzo dobrych zespołów. Dzisiaj jeszcze będą tutaj zawodnicy z Brzeska, Mokrzysk czy Ładnej. To tylko mecze kontrolne, ale nie zmienia to faktu, że i w takich można zobaczyć kawał dobrej piłki. Mnie mecz jak najbardziej przypadał do gustu. Jestem przekonany, że trenerzy obu zespołów są bardzo zadowoleni z dzisiejszej potyczki. Wprawdzie zauważyłem kilka pomyłek sędziowskich, ale od razu powiem, że nie były one ukierunkowane w jedną stronę. Tak na marginesie. Panowie bez względu na wszystko gramy zawsze do gwizdka.
Oba zespoły miały szczęście, bo przyszło im grać w doskonałych warunkach pogodowych. Gdyby nie mocny wiatr byłoby wręcz idealnie. Na temat boiska powiedziałem już wystarczająco dużo a w innych sprawach dotyczących chociażby obsługi obiektu wypowiem się w odpowiednim czasie. W tygodniu kolejne treningi, bodajże nawet jakiś sparing a przyszły weekend następna seria zawodów sparingowych. Może ich wykaz pojawi się na stronie Urzędu Gminy?   































3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach nie widzę sędziów. Osoba z gwizdkiem ma prawo do błędów 🤔👏.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z tym zgadzam. Powiem więcej, zawodowi sędziowie częściej się mylą. Tutaj wcale nie było jakoś specjalnie źle, a ile taniej (chyba). Pozdrawiam

      Usuń