poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Z płyty boiska 266


Dzisiaj jeszcze IV Ligowe zawody w Woli Rzędzińskiej. Przyjeżdża Orkan Szczyrzyc i nie wyobrażam sobie innego scenariusza jak tylko i wyłącznie 3 punkty dla gospodarzy. Jak nie dzisiaj to, kiedy i z kim? Tak napisałem w poprzednim wpisie po meczu w Niecieczy. Taką samą rozmowę słyszałem wchodząc na stadion ze strony zawodników Orkana, jak z nimi nie wygramy to z kim?  No i są trzy upragnione punkty. Na tych 3 punktach można praktycznie zakończyć relacje z tego meczu. Był to najsłabszy mecz jaki do tej pory widziałem i to w wykonaniu obu zespołów. Może to wynikało z wagi tego pojedynku dla obu klubów. Mam tylko nadzieję, że po tym meczu będzie już tylko i wyłącznie lepiej. W następnych kolejkach czekają już zespoły o wiele mocniejsze i wymagające i z taką grą jak ta dzisiejsza nie za bardzo będzie można liczyć na korzystny wynik.

Nie znam się za bardzo na spikerce, ale przynajmniej ja nie mam ochoty w trakcie meczu słuchać historii jakiegoś klubu, wyników z okresu przygotowawczego czy w końcu sponsorów klubu. Mnie to krótko mówiąc, wkurza. Na to wszystko jest inny czas. O muzyce, którą słychać w Tarnowie tylko wspominam. Na tym zakończę, aby…    




























   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz