sobota, 17 sierpnia 2019

Z płyty boiska 264


Nadszedł czas na wizytę w Szynwałdzie obecnego beniaminka Klasy Okręgowej. Jednak wcześniej udałem się do Łękawicy. Tam dzisiaj wielka uroczystość 10 - Lecia powstania Klubu Sportowego KS Łękawica. Pojechałem głównie po to, aby pogratulować i złożyć najlepsze życzenia a uczynić to na ręce założyciela, twórcy i wielkiego pasjonaty Klubu i piłki nożnej Pana Ryszarda Burasa. Wszystkiego najlepszego i sukcesów Panie Prezesie. Obejrzałem pierwszą połowę ligowego meczu gospodarzy z zespołem rezerw Wierzchosławice -Ostrów, która zakończyła się wynikiem 4:0 a cały mecz 8:0. To ważne zwycięstwo, zwłaszcza po chyba bardzo bolesnej porażce z Sokołem Wałki, z drużyną która dopiero co się pozbierała i zgłosiła do rozgrywek. Rozgrywki będą długie i wyczerpujące, więc jeszcze wszystko przed wieloma zespołami. Tak się złożyło, że przyjechał do Szynwałdu zespół Dunajca Zakliczyn spadkowicz z IV Ligi.

Murawa znakomicie przygotowana do zawodów, nowe boksy dla zawodników rezerwowych, nowe ogrodzenie (wielki szacunek Panie Prezesie), dwie dobre drużyny i trójka równie dobrych sędziów było gwarantem dobrego meczu i wielkich emocji. Już mogę napisać, że nie było to wielkie widowisko. Goście wygrali ten mecz 4:0 i wygrali całkowicie zasłużenie. Gra zawodników z Zakliczyna w rozgrywkach IV Ligi jak i młodzieży w Małopolskich Ligach przynoszą oczekiwane efekty. Zawodnicy są szybcy, dobrze operują piłką i na ich grę patrzyło się z przyjemnością. Gospodarze bardzo ambitnie walczyli, robili co mogli, ale niewiele mogli wskórać. Gdy jeden z zawodników otrzymał czerwoną kartkę to niemal natychmiast posypały się bramki. Mimo wszystko licznie zgromadzona publiczność powinna być z tego pojedynku bardzo zadowolona. Ja bez dwóch zdań jestem. Można sądzić, że Dunajec Zakliczyn będzie jednym z liderów tych rozgrywek do którego dołączy zapewne Dąbrovia, Gromnik, Metal (13:0 z Ładną, co tam się działo?). Na koniec jak zwykle sędziowanie. I tym razem uważam, że było bardzo dobre. Może innego zdania był obecny na meczu obserwator. On na pewno zna się lepiej na przepisach. Na początku kilka fotek z Łękawicy.




















































    

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne robi Pan zdjęcia! Można wiedzieć jakigo używa Pan aparatu i obiektywu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli tak jest w istocie, to się cieszę i bardzo dziękuję. Ja jestem tylko amatorem. Już pisałem, że mam aparat Nikon D3400 ze standardowymi obiektywami. Pozdrawiam i polecam ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad Nikonem a Canonem ale słyszałam, że Nikony są wygodniejsze?
      Pana wersja to 18-55 czy 18-105

      Usuń
  3. 18-55. Mam jeszcze 55-300.Jak już wspomniałem jestem zadowolony ze sprzętu. Aparat szybko ostrzy, ustawiam, pstrykam i już. Nikon czy Canon? Myślę, że oba są ciekawe. Pani Natko. Decyzja należy tylko do Pani. Niektórzy wolą aparat w telefonie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń