sobota, 30 marca 2019

Z płyty boiska 235


Będzie to tym razem relacja łączona. Założyłem sobie zobaczyć wszystkie zespoły z Klasy Okręgowej, dlatego pojechałem dzisiaj na mecz pomiędzy: Ładna – Wola Radłowska. To dwa zespoły z dolnej części tabeli. Obejrzałem tylko pierwszą połowę meczu, bowiem prawdopodobnie wszystko się już w niej wydarzyło. Goście rozegrali znakomite spotkanie i już do przerwy prowadzili 3:0 i był to najniższy z możliwych wymiar kary. Gdyby pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 7:1 nikogo obecnego na tym meczy by to nie zdziwiło. Gra zawodników Woli Radłowskiej bardzo przypadła mi do gustu.
Mecz zakończył się wynikiem 1:6. Gratulacje. Ładna to „rycerze jesieni”, ale niestety nie ma już ani rycerzy ani jesieni. Teraz czekają ich pojedynki z Wolanią, Tuchovią, Polanem czy Wisłą. Mecz, meczowi nie równy, ale w jasnych barwach tego nie widzę. Mimo wszystko zawodnicy Ładnej na pewno nie poddadzą się bez walki.

Jako, że tuż obok w pobliskim Skrzyszowie rozgrywany był inny mecz Okręgówki tam też na drugą połowę się udałem. Dla mnie to ważne, bo swój mecz rozgrywała tam Wolania Wola Rzędzińska. Po znakomitym meczu z Metalem Gawro Tarnów nie miałem złudzeń, że to Wolania będzie zdecydowanym faworytem tego meczu i tak też się stało. Wynik 6:0 mówi sam za siebie. Zespół gości wygrał ten mecz przy minimalnym nakładzie sił. O sędziowaniu tym razem nic nie piszę, bo i nie ma, o czym. O takich meczach się mówi, że można je poprowadzić z trybuny. 

Dla mnie bardzo ważny jest fakt dużej pracy, jaką się wkłada tak w Ładnej jak i Skrzyszowie w poprawianie infrastruktury. Mam nadzieję, że wkrótce pójdą za tym i wyniki. Tego obu klubom serdecznie życzę. 
   
Cieszy dobra postawa naszych zespołów w rozgrywkach IV Ligi. Bardzo, ale to bardzo zadziwia mnie postawa Zorzy Zaczarnie. Odprawić dobry zespół Polanu Żabno z bagażem 5 goli? Panowie! Szacunek. Nie ukrywam, że przegrana Metalu Gawro Tarnów z Olimpią Wojnicz bardzo, ale to bardzo mnie zaskoczyła. Tak to już jest w tej piłce, że po dobrym meczy przychodzi ten gorszy. 




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz