sobota, 16 marca 2019

Z płyty boiska 231


Po IV  - ligowych zawodach przyszedł czas na moją ulubioną klasę rozgrywkową, czyli Okręgówkę. I tutaj już na początku doszło do kilku znakomicie zapowiadających się pojedynków. Nie ukrywam, że miałem na rozkładzie Metal Gawro Tarnów. Ich pierwszym rywalem był klub z wielkimi tradycjami i ambicjami, Polan Żabno. Zapowiadał się bardzo ciekawy pojedynek. Okres przygotowawczy do sezonu oba zespoły solidnie przepracowały i jak można było sądzić choćby po meczach kontrolnych są bardzo dobrze do rozgrywek przygotowane. Jednak sparing to sparing a walka o ligowe punkty, to już zupełnie, co innego. Zdecydowałem się na równie ciekawie zapowiadający się mecz pomiędzy: Zorza Zaczarnie – Tuchovia Tuchów. Od razu powiem, że nie żałuję. Był to bardzo dobry i trzymający w napięciu do samego końca mecz.

Nie sądziłem, że już w pierwszym meczu zawodnicy obu zespołów będą tak znakomicie przygotowani do rozgrywek. Było wszystko. Szybkie akcje, parady bramkarzy, twarda walka i gole. Mecz zakończył się wynikiem 3:2 dla gospodarzy. Uważam, iż remis byłby wynikiem sprawiedliwym i odzwierciedlałby to, co działo się na boisku. Goście mieli jeszcze tak zwane 100, ale ich nie wykorzystali, co wcale nie znaczy, że gospodarze ich również nie mieli. Mieli jeszcze w składzie zawodnika, który w kilku sytuacjach popisał się wspaniałymi strzałami i bramkami. Sędziowanie całkiem dobre, gdyby tak jeszcze arbiter w jednej sytuacji wskazał na wapno dla gości byłoby bardzo dobre. Już na samym początku chcę z całą mocą zaznaczyć, że są to moje oceny, z mojej perspektywy i wcale nie musi to oznaczać, że to ja miałem rację. Jeżeli już jednak coś piszę w tym temacie to mam niemal absolutną pewność. W końcu to i tak sędzia ma zawsze rację. Zawody w związku z remontem murawy w Zaczarniu odbyły się w Śmignie. Tak sobie myślę, że po remoncie w Zaczarniu przyjdzie czas na remont murawy w Śmignie, która jest w kiepskim stanie. Szczerze gratuluję i dziękuję obu drużynom i trenerom za ten pierwszy mecz i życzę dalszego rozwoju i jeszcze wyższej formy, co będzie z korzyścią dla nas wszystkich. Jutro nie może być inaczej. Jadę na mecz do Wojnicza i liczę na dobre widowisko. Jak przeczytałem, swój mecz wygrał również Metal Gawro Tarnów (gratulacje), jutro u siebie grają Dąbrovia i Gromnik, tak więc Wolania nie może sobie pozwolić na stratę punktów.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz