sobota, 16 września 2023

Sportowa Małopolska - Lisia Góra

Nie mogłem lepiej zacząć sobotniego poranka od wizyty w Lisiej Górze, gdzie rozegrano ostatni Turniej z serii „Sportowa Małopolska” rozegranego właśnie na obiekcie Centrum Sportu Lisia Góra, w którym wzięło udział 20 zespołów. Jak wiemy głównym organizatorem było Stowarzyszenie Pasja Futbolu z jej Szefem Jarkiem Kaniewskim na czele. Piękny Turniej, piękna pogoda, świetnie przygotowany obiekt, bardzo dobre nagłośnienie, jeszcze lepsza prowadząca i co tu dużo mówić „czapki z głów”. Gratulacje Jarku dla Ciebie i całego Twojego zespołu. Tak trzymajcie.  
 
Nie traciłem zbyt wiele czasu na robienie zdjęć (jest ich wszędzie mnóstwo), bo delektowałem się widokiem biegającą za piłką dziatwą. To czysta radość i przyjemność zarazem i tylko szkoda, że tak trudno o konkretne finansowe wsparcie takich przedsięwzięć a tak naprawdę na takie właśnie profesjonalnie organizowane zawody tych funduszy powinno być pod dostatkiem. Podkreślam tutaj słowo „profesjonalnie”, bo to bardzo ważne. Zbliżają się wybory, więc znowu usłyszymy od wielu kandydatów, jak to oni kochają i wspierają sport, jak sport jest ważny w życiu każdego człowieka (zwłaszcza tego najmłodszego), ale już po wyborach… My się tym jednak nie zrażamy i robimy swoje. Już tak na koniec. Ciągle słyszałem o pięknej sobotniej jesieni. Czy coś przegapiłem? 😀
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz