sobota, 6 stycznia 2018

Halowa Liga c.d...

Zaczął się Nowy Rok i z kopyta ruszyły halowe rozgrywki. Dzisiaj grupa Trampkarzy i Juniorów Starszych. Wkrótce rozpoczną się Turnieje Skrzatów i Żaków. Niestety nie odbędą się one już pod pełną kontrolą kolegi Bartosza, bo od 1 stycznia zmienił pracodawcę. Mogę powiedzieć na razie tylko tyle, że TOZPN stracił dobrego pracownika. Była to właściwa osoba na właściwym miejscu. TOZPN stracił a ponoć tarnowska "Unia" zyskała. Był to bardzo dobry ruch Pani Prezes. Wszelkie reformy aby mogły się powieść muszą zacząć się od zatrudnienia właściwych ludzi i co bardzo ważne, należycie i uczciwie opłacanych. Szkoda, że władze TOZPN nie potrafiły tego dostrzec i docenić. Gratulacje Pani Prezes. Bardzo  bym chciał w niedługim czasie powiedzieć, że tarnowska "Unia" staje na nogi.

Chcę się jeszcze podzielić z Państwem taką oto refleksją. Składając życzenia Świąteczno-Noworoczne działaczom z Krakowa, Tarnowa, Nowego Sącza i okolic mogłem oprócz zdrowia usłyszeć "wiele wytrwałości w tym co robisz". To dla mnie bardzo ważne słowa. Żal serce ściska, że nie potrafiliśmy tego wykorzystać podczas ostatnich wyborów. Tym większy żal z powodu tego, że mieliśmy naprawdę znakomitego kandydata. Teraz byśmy wspólnie szli do przodu, bez kłótni, sporów, obrażania, poniżania. Działacze! Więcej odwagi i wiary w siebie. Często jestem pytany, kiedy otrzymam odpowiedź od Prezydenta Krakowa? Mam nadzieję, że wkrótce, jednak jak już wcześniej pisałem, nie przykładam do nie większej wagi. Tu nie chodzi o zwycięstwo czy odwet. Tu chodzi o uczciwość i prawdę. Mam tylko nadzieję, że właśnie wygra prawda, prawo i sprawiedliwość. Po Turnieju naturalnie udałem się na Orszak Trzech Króli. W tym roku pogoda ( bardzo ciepło ) chyba sprawiły, że uczestniczyło w Orszaku mnóstwo tarnowian. Piękny widok. To prawdopodobnie jedyny taki okres w całym roku, że Tarnów gromadzi taki ogrom ludzi.       




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz