sobota, 9 grudnia 2017

Trochę z innej beczki...

Pojechałem na kolejną rundę halowych rozgrywek, wchodzę do Hali Sportowej i widzę całe mnóstwo młodych karateków. Już teraz wiem, że pomyliłem terminy. Jednak to co zobaczyłem bardzo mi się podobało. Była to impreza dla młodych adeptów sztuki walki Karate z terenu Tarnowa i okolic. Typowo zabawowa forma imprezy zachęcająca dzieci przede wszystkim do ruchu jak i bardziej intensywnego treningu już na zajęciach w klubach sportowych czy szkółkach. Wszystko to odbywa się pod czujnym okiem prowadzących zajęcia Instruktorów Karate.
Tak jak i w naszej dyscyplinie na imprezie można zobaczyć mnóstwo rodziców i opiekunów. Także i tutaj czeka na wszystkich uczestników ogrom dobrej zabawy jak i nagród czy upominków. Ja kibicuję takim imprezom z całego serca. Oby było ich jak najwięcej. Sztuki walki dla takich kilkulatków to znakomita forma rozwoju i przygotowania do dalszego uprawiania każdej dyscypliny sportu na jaką się ewentualnie w przyszłości zdecydują. 

















   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz