poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Ładna - Gosławice

Korzystnego układu weekendowych meczów ciąg dalszy. W piątek w pobliskim Skrzyszowie mogłem zobaczyć ciekawy pojedynek a już dzisiaj znowu w pobliskiej Ładnej miałem okazję zobaczyć potyczkę miejscowego zespołu z godnym rywalem, bo Gosłavia Gosławice to bardzo dobry i wymagający zespół. Tak się to wszystko ułożyło, że na przestrzeni krótkiego okresu mogłem zobaczyć w akcji wszystkie drużyny klasy Okręgowej reprezentujące gminę Skrzyszów. Tak Ładna jak i Gosławice zremisowały swoje inauguracyjne mecze, więc dzisiaj każda z nich na pewno chciała zdobyć komplet punktów i zameldować się w czołówce tabeli. Czy którejś z nich się to udało? Już wiemy, że 3 punkty zostały w Ładnej.  
 
Osobiście jestem bardzo zadowolony z tego meczu, bo zobaczyłem bardzo dobry mecz, stojący na dobrym poziomie. Zadowoleni na pewno są także gospodarze, bo wygrana z tak wymagającym przeciwnikiem musi cieszyć. Niestety, goście pewnie wyjechali z Ładnej lekko rozczarowani, ale trzeba uczciwie powiedzieć, że Ładna na tą wygraną sobie zasłużyła. Goście również rozegrali całkiem dobry mecz i jedyne do czego mógłbym się doczepić to faktu zbyt wielu niedokładnych podań. Mam nadzieję, że tak jak dla mnie, tak i dla wielu kibiców było to bardzo dobre widowisko. Jestem przekonany, że oba te zespoły będą sobie bardzo dobrze radziły w dalszej części rozgrywek. Gratulacje dla gospodarzy za cenne zwycięstwo. Do tego ładny zadbany obiekt, dobra murawa, ładna pogoda, sporo kibiców, więc czego chcieć więcej. Sędziowanie bardzo dobre i tak naprawdę nie było się do czego przyczepić, dlatego ocena może być tylko 8/10.

Naturalnie zrobiłem przegląd wyników i na pierwszy plan wysuwa się wynik w Rzuchowej. Co tam się musiało dziać? Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawy zwłaszcza postawy Ikara Odporyszów w dalszej części rozgrywek. Małym zaskoczeniem jest dla mnie wygrana Szynwałdu w Żabnie, ale tylko małym, bo to bardzo ambitny i waleczny zespół. Czy dobrą dyspozycję potwierdzi w kolejnym meczu z równie dobrym przeciwnikiem? Nie zobaczę tego ani innych meczów, bo w nadchodzącym czasie będę przebywał na zasłużonym urlopie, więc trochę odpoczniecie ode mnie. Życzę wszystkim dobrych meczów, bez kontuzji i kartek. 
 
 

 


































 


1 komentarz:

  1. Dobry mecz? Stojący na dobrym poziomie? Panie Henryku, Gosławice bez pomysłu na grę… a drużyna z Ładnej zrobiła 2,5 akcji z czego jedną wepchnęli do bramki..
    Brzydki mecz, bardzo dużo fauli i kartek. Oglądaliśmy chyba inny mecz 😅

    OdpowiedzUsuń