wtorek, 30 stycznia 2024

"Futbol to nasza pasja"

W drodze powrotnej z Ciężkowic nie mogłem nie zajechać do Tuchowa a dokładnie na Halę Sportową, gdzie odbywał się kolejny Turniej organizowany przez Stowarzyszenie „Pasja Futbolu”, któremu szefuje Jarek Kaniewski. Wypowiedziałem już wiele ciepłych słów pod adresem tego Stowarzyszenia, ale naprawdę warto, bo to wielu pasjonatów poświęcających mnóstwo energii i czasu, aby organizować tego typu zawody. Proszę mi wierzyć, że nie jest to wcale takie proste, bo to mnóstwo pracy a o zdobycie jakichkolwiek środków finansowych trzeba się sporo natrudzić.  
Z tego co obserwuję, obecnie o wiele łatwiej jest uzyskać pokaźne fundusze na imprezy czy wyjazdy turystyczne dla seniorów. To bardzo szlachetne, ale równie ważne (dla mnie nawet ważniejsze) jest dbanie o zdrowie i rozwój fizyczny dzieci i młodzieży (tylko, że dzieci nie głosują). Powie jakiś „mądry”, nie mieszaj sportu do polityki a ja z uporem maniaka będę nieustannie powtarzał, że to demagogia, bo polityka jest w każdym naszym kroku i każdym oddechu i zwłaszcza w sporcie jest jej całe mnóstwo. Pamiętajmy, że zbliżają się wybory samorządowe. 
 
















 

2 komentarze:

  1. Szacun dla Pasji Futbolu za pracę jaką wykonują. Robią turnieje na bardzo fajnym poziomie.Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtarzam to na każdym kroku. Nie mogę ich wspierać finansowo, to przynajmniej dobrym słowem. Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń