niedziela, 8 października 2023

Nowa Jastrząbka - Radłów

Niedzielne popołudnie spędziłem na obiekcie w Nowej Jastrząbce, gdzie doszło do kolejnego pojedynku w Klasie Okręgowej. Dzisiejszym rywalem KS Nowa Jastrząbka – Żukowice była drużyna LUKS Radłovia. Wszyscy spodziewaliśmy się emocjonującego pojedynku stojącego na wysokim poziomie, bo to przecież dwie czołowe ekipy tych rozgrywek. Dodatkowo podczas meczu została przeprowadzona zbiórka na rehabilitację – kapitana miejscowego zespołu, kolegi Filipa, który odniósł ciężką kontuzję i czekać go będzie długa rekonwalescencja. "Wszyscy razem" to hasło, które towarzyszy nam od zawsze. Od małego do dużego – POMAGAMY”, jak możemy przeczytać na stronie internetowej KS Nowa Jastrząbka. Życzymy Filipowi szybkiego powrotu do zdrowia i na piłkarską murawę. Wracając do meczu. Liczyłem na dobre widowisko i takiego się doczekałem.  
 
Mecz zakończył się podziałem punktów (2:2) i dla mnie osobiście to sprawiedliwy wynik, chociaż zwłaszcza gospodarze mogą być innego zdania. Fakt, faktem, że stracili bramkę w ostatniej minucie meczu po rzucie karnym, ale gwoli przypomnienia także wcześniej goście wykonywali rzut karny, jednak bez powodzenia a trafiając do bramki to oni mogli objąć prowadzenie 2:1. Jak już wspomniałem był to dobry, szybki mecz stojący na niezłym poziomie. Gospodarze w tym dniu urządzili również zakończenie sezonu dla swoich najmłodszych adeptów piłki nożnej, więc były zabawy i konkursy i tylko aura nie do końca dopisała, bo było trochę zimno, ale to głównie dla nas kibiców siedzących i oglądających to spotkanie. 
 
Do sędziowania nie mam praktycznie żadnych uwag. To doświadczony sędzia i poradził sobie w tym meczu bardzo dobrze. Zwłaszcza akcja na 1:0 utkwiła mi w pamięci, bo po faulu na zawodniku gospodarzy niemal wszyscy domagali się rzutu wolnego a sędzia bardzo przytomnie zastosował korzyść, po której padł gol na 1:0. Równie dobrze mógł akcję przerwać i zarządzić rzut wolny niekoniecznie z pozytywnym skutkiem. Do tego jeszcze dwa rzuty karne przeciwko gospodarzom dają mi asumpt do wystawienia wysokiej noty 8/10. Gratulacje dla obu zespołów za stworzenie dobrego widowiska, a dodatkowo gospodarzom za przygotowanie ciekawej oprawy tych zawodów. 
 

 











































 

1 komentarz:

  1. to juz dramat oldboy gra mlodzi siedza nowa mysl szkoleniowa w jastrzabce to prowadzi do a klasy znowu z takimi nakladami to jakas pomylka zarzadu kt za to placi? zreszta nie moja sprawa ,powodzenia w budowie mlodej druzyny.

    OdpowiedzUsuń