niedziela, 13 sierpnia 2023

Sportowa Małopolska - Tuchów

Intensywną sobotę rozpocząłem od Tuchowa, gdzie zajechałem na turniej dla dzieci z cyklu „Sportowa Małopolska” zorganizowanego na obiekcie TS Tuchovia Tuchów, przez kogo? Naturalnie, że kolegę Jarka Kaniewskiego wraz z ekipą Stowarzyszenia Pasja Futbolu. Rywalizowały ze sobą zespoły w kategorii Orliki, Skrzaty oraz Żaki. Wszystko perfekcyjnie zorganizowane i przeprowadzone, co tak naprawdę jest już normą. Ze swojej strony niestety, ale mogę tylko pogratulować i trzymać kciuki, aby to trwało jak najdłużej. W pewnym sensie chwalimy kolegę Jarka i dobrze, ale chyba zdajemy sobie sprawę z faktu, że on sam niewiele by zdziałał, bo organizacja takiego czy podobnych turniejów to naprawdę mnóstwo pracy, do której niezbędni są pomocnicy. Wydaje się, że tam w Stowarzyszeniu wszystko działa jak należy i z tego chociażby powodu zawody przeprowadzane są na wysokim poziomie.
 

Zobaczyłem na obiekcie sporo a nawet bardzo dużo reklam potężnej firmy ORLEN i zastanawiałem się przez moment (tak z czystej ciekawości) ile to funduszy od tej firmy otrzymał organizator. To tajemnica handlowa, więc nie dowiedziałem się niczego, ale z mojej bardzo długiej praktyki mogę się tylko domyślić, że nie są to jakieś oszałamiające pieniądze. Sam wielokrotnie to przerabiałem, więc wiem jakie darczyńcy mają oczekiwania za przekazane środki finansowe. Na początek kilka pism, spotkań, potem podpisanie umowy, sprawozdania, zdjęcia, filmy itp. Tak sobie pomyślałem, że na samo złożenie i poustawianie tych reklam trzeba było poświecić kilka godzin a gdzie czas na mnóstwo innych zajęć. No cóż. Ktoś daje i wymaga, ale chyba nie do końca zdaje sobie sprawę z ogromu pracy takiego organizatora, no chyba, że te przekazane środki są naprawdę duże. Najważniejsze, że się komuś chce chodzić po urzędach, firmach, aby uzyskiwać takie wsparcie. Stowarzyszenie Pasja Futbolu ma dobry produkt, odpowiednich ludzi, więc takie wsparcie jest może trochę łatwiej uzyskać.        

 
























         

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz