poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Wolania - Słomniczanka

Jak wspomniałem w poprzednim wpisie, wreszcie miałem okazję zobaczyć w akcji zespół Wolani Wola Rzędzińska. Ich przeciwnikiem była drużyna Słomniczanki Słomniki i już mogę napisać, że to dobry i wymagający zespół. Mecz zakończył się sprawiedliwym podziałem punktów, chociaż to gospodarze byli bardzo bliscy zgarnięcia całej puli, jednak jak wspomniałem z tego co działo się na murawie ten remis 1:1 nie powinien krzywdzić żadnej ze stron.
Liczna grupa kibiców powinna być usatysfakcjonowana tym widowiskiem, chociaż wiadomo, że większość chciałaby zwycięstwa gospodarzy. Zastanawiałem się przed sezonem jaki będzie poziom w tej nowej IV lidze i muszę powiedzieć, że to wysoki poziom i jak tak wyglądały poprzednie mecze i te które dopiero przed nami to warto być na każdym z nich.   
 
Jak wynika z tych pierwszych meczów, tutaj już nie będzie słabych przeciwników i każdy punkt trzeba będzie wyszarpać na boisku, ale to dla nas kibiców świetna sprawa. Sędziowanie. Młody i podobno obiecujący arbiter bardzo dobrze poradził sobie w tym meczu i rzeczywiście tkwi w nim spory potencjał, ale czy go wykorzysta, czas pokaże. Wielu doskonale wie, że w tej profesji same umiejętności to jeszcze za mało, aby wybić się na sam szczyt. Drużyna Seniorów radzi sobie całkiem dobrze a bardzo dobrze radzi sobie zespół Juniorów. Brawo i gratulacje. Tak trzymać! Zastanawia mnie ten przełożony mecz w Muszynie z powodu zagrożenia epidemicznego. Czyżby wkrótce znowu nas pozamykali w domach? To bardzo prawdopodobne.

Jeszcze jeden temat zwrócił moją uwagę. Otóż przeczytałem na stronie internetowej Tarnovi Tarnów „Ogłoszenie o zamiarze zbycia sekcji piłki nożnej kobiet MKS Tarnovia na rzecz KP Diamenty Warszawa”. Istna masakra. Zbudować coś fajnego i gdy się już to ma, jakby nigdy nic pozbyć się tego i to dla zwykłej mamony. Swoją drogą, kto uchwala takie przepisy, bo na pewno nie jest to działacz sportowy. Tutaj bliżej do zwykłej gangsterki. 

 
 































 


4 komentarze:

  1. warto dodać,że bardzo w pracy sędziemu pomagali zawodnicy Wolanii.Wynikiem tego chyba 6 żółtych kartek za krytykowanie orzeczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielokrotnie o tym pisałem, ale powtórzę. W 80% to sami zawodnicy „proszą” arbitra o żółtą kartkę. W tym meczu w dwóch sytuacjach, które działy się niemal na wyciągnięcie mojej ręki tak właśnie było. Po zupełnie prawidłowym wślizgu zawodnika gości, wybuch niezadowolenia zawodnika gospodarzy. Okrzyki, gestykulacje, więc co, nie tylko powinien, ale musi zrobić arbiter? Dla mnie to zupełnie oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy na odwiedziny wyremontowanego stadionu w Łęgu Tarnowskim

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem to już na uwadze. Poczekam na jakiegoś godnego, wymagającego przeciwnika. Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń