sobota, 14 maja 2022

Szynwałd - Dąbrovia D.T.

Wczoraj doszło do Derbowego meczu w Gminie Skrzyszów, pomiędzy: LKS Ładna – LUKS Skrzyszów. Pan Tomasz na Facebooku klubu z Ładnej w komentarzu zapytał „kto będzie rządził w gminie Skrzyszów”. No już wiemy, że w tym meczu rządziła ekipa Skrzyszowa, ale czy rządzi w Gminie Skrzyszów? O tym przekonamy się już wkrótce. Ja byłem tylko na pierwszej bardzo kiepskiej połowie tego meczu i nie zostałem na drugą, głównie przez wzgląd na oznaki nadchodzącej burzy, która niestety w drodze mnie dopadła i co nieco zmoczyła. Nie widziałem całego meczu więc, ograniczę się tylko do gratulacji dla zespołu Skrzyszowa. Dzisiaj obserwowałem kolejny zespół reprezentujący Gminę Skrzyszów, LKS Szynwałd w pojedynku z MLKS Dąbrovia Dąbrowa Tarnowska i zobaczyłem kawał dobrego futbolu.  
 
W najbliższą środę dojdzie do kolejnego Derbowego pojedynku w Gminie Skrzyszów i wtedy okaże się kto tak naprawdę rządzi w gminie. Po tym co dzisiaj zobaczyłem stawiam na zespół Szynwałdu, bo gospodarze wygrali z dobrym zespołem w dobrym stylu. Mecz był twardy i szybki z kilkoma strzelonymi golami i wieloma sytuacjami po których mogły paść kolejne, jak chociażby w około 25 minucie meczu, gdzie po koszmarnym kiksie bramkarza gospodarzy, zawodnik gości nie trafił do pustej bramki z kilku metrów. Potem jak zwykle po niewykorzystanej szansie, to gospodarze objęli prowadzenie. W drugiej połowie goście doprowadzili do remisu, ale gospodarze szybko odpowiedzieli kolejnym golem i kolejnym i wygrali zasłużenie ten pojedynek, mając w swoich szeregach kilku bardzo dobrych i szybkich zawodników. W meczu ze Skrzyszowem bramkarz musi być w nieco lepszej dyspozycji, bo dzisiaj to nie był jego najlepszy dzień. Jak zwykle kibice odpalili efektowne żółto niebieskie race i rozwiesili baner z życzeniami (urodzinowymi) dla Trenera Marka, do których i ja się przyłączam. Gratulacje dla obu zespołów za ciekawy spektakl.


W drodze na mecz Wolania – Tarnovia zahaczyłem jeszcze o pierwszą połowę meczu Ekstraligi Kobiet pomiędzy: Tarnovią Tarnów – AZS UJ Kraków, która zakończyła się prowadzeniem zawodniczek z Krakowa 2:1, które ostatecznie wygrały 5:3. Być może za tydzień dojdzie do decydującego starcia w Szczecinie o pozostanie w tej klasie rozgrywek. Trzymamy kciuki, bo jak mogłem się przekonać jest spore zainteresowanie kobiecym futbolem na tym najwyższym poziomie. Tylko dzisiaj na trybunie zasiadło około 400 kibiców. Smutna wiadomość nadeszła dzisiaj z Niecieczy, bo Termalica nie sprostała Piastowi Gliwice i opuszcza szeregi Ekstraklasy. 
 






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz