czwartek, 24 sierpnia 2017

Z płyty boiska 129 - PP

Na naszym terenie zostały zainaugurowane rozgrywki o Puchar Polski. Udałem się do Ładnej, gdzie miejscowa drużyna spotkała się z drużyną Ciężkowianki. Był to znowu dobry mecz dla kibiców. Końcowy wynik 4:3 jakby o tym mówi, jednak nie tak do końca. Gospodarze prowadzili już 4:0 i nic nie zapowiadało większych zmian. Byłem lekko zdumiony takim obrotem sprawy. Przez moment zastanawiałem się czy aby na ten mecz nie przyjechała drużyna Trampkarzy.
Na szczęście nie. Miałem zatem dylemat, czy ta "A"- klasa jest taka mocna czy "Okręgówka" jest taka słaba? W drugiej połowie już po wielu zmianach gra się wyrównała a gdy padła komenda "włącz rozum do gry" goście uzyskali przewagę, co skutkowało strzeleniem dwóch bramek. Boisko bardzo dobrze przygotowane do zawodów. Sędziowanie bez uwag. Może tylko jedna. Na boisku niech nie będzie żadnych kolegów, nawet gdy się ich zna od kołyski. Pan, Pani. Pytano mnie, dlaczego i kto odwołał mecz Ładnej z Tuchovią? Obiecałem, że to wyjaśnię i wtedy o tym napiszę.  

















3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mecz został odwołany? Może dlatego ze padało praktycznie od dwóch dni i na płycie stała woda. Boisko się nie nadawało do gry. Więc już wyjaśnione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat odwołania meczów 20 sierpnia wymaga szerszych wyjaśnień. Panie Henryku, prosił bym również o sprawdzenie kto i dlaczego odwołał mecz w Ciężkowicach i Koszycach Wielkich. Czekam na konkretną odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń