poniedziałek, 23 października 2023

Rzuchowa - Ładna

Była V Liga, to teraz będzie Klasa Okręgowa i kolejny zespół, którego jeszcze w tej rundzie nie obserwowałem a który radzi sobie bardzo dobrze. Tym zespołem jest KS Rzuchowa, która zmierzyła się dzisiaj z trudnym i wymagającym przeciwnikiem LKS Ładna. Tutaj zdecydowanym faworytem bez wątpienia byli gospodarze, ale goście na pewno ewentualnego zwycięstwa im nie ułatwią, bo to bardzo ambitny, grający do końca zespół. Mecz odbył się na boisku ze sztuczną nawierzchnią w Lisiej Górze, bo jak usłyszałem na obiekcie w Rzuchowej trwają prace budowlane związane z budową nowej trybuny. Z tego co się dowiedziałem będzie również poprawiona murawa, co na pewno ucieszy nie tylko gospodarzy, ale także wiele zespołów. Wynajęcie tego obiektu było bardzo dobrym rozwiązaniem przy takiej niesprzyjającej pogodzie i tylko szkoda, że na tak ładnym obiekcie nie ma kawałka krytej trybuny. Ubolewam, że w Woli Rzędzińskiej są dwie piękne kryte trybuny z tym tylko, że nic na tym obiekcie się nie dzieje. Dlaczego? 
 
Wracam do meczu. Miałem dzisiaj szczęście, bo i tym razem byłem świadkiem znakomitego meczu. Zawodnicy Rzuchowej wyszli na ten mecz pewni siebie i początek jakby był potwierdzeniem ich doskonałej dyspozycji, bo w dość krótkim odstępie czasu objęli prowadzenie 2:0. Wydawać by się mogło, że pewnie padną kolejne gole, ale to były miłe złego początki. Ładna to zespół z charakterem i jej zawodnicy nie zamierzali się biernie temu przyglądać, tylko ruszyli do odrabiania strat. Jak się na końcu okazało, już tylko oni zdobywali bramki a strzelili ich dokładnie 4, inkasując tym samym całkowicie zasłużone 3 punkty. Byli zespołem lepszym i nie podlega to żadnej dyskusji, a że, goście to także klasowa drużyna, więc zobaczyliśmy kawał dobrego meczu. Tym razem sędziowanie mnie nie zachwyciło (wizualnie). Być może zachwyciło obecnego na meczu obserwatora a to jest o wiele ważniejsze.

Zachęcam wszystkie kluby do wzięcia udziału w wielu bardzo ciekawie zapowiadających się halowych rozgrywkach czy turniejach organizowanych przez Stowarzyszenie Pasja Futbolu (Jarek Kaniewski). To już turnieje z tradycją w których uczestniczy wiele drużyn a mecze stoją na wysokim poziomie tak jak i cała ich organizacja o czym już wielokrotnie przekonałem się osobiście. 
 






























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz