niedziela, 8 sierpnia 2021

Radlna - Iskra Tarnów

Przed niedzielnym obiadem wyskoczyłem do Radlnej głównie, aby zobaczyć ten zespół pod dowództwem nowego trenera. Był to mecz w ramach rozgrywek o Puchar Polski a przeciwnikiem była drużyna Iskry Tarnów. Przed meczem obserwowałem intensywną rozgrzewkę, którą nadzorował trener Marcin i wyglądało to bardzo obiecująco. Nie było to jakieś specjalnie wybitnie spotkanie, ale zawodnicy obu drużyn włożyli w ten mecz sporo wysiłku. Mecz zakończył się wygraną gości 4:1 i było to całkiem zasłużone zwycięstwo, pomimo, że przyjechali „gołą” jedenastką a po otrzymaniu czerwonej kartki przez jednego z zawodników grali niemal cały mecz w osłabieniu. Trochę dziwi taki stan rzeczy tuż przed rozpoczęciem ligowych zmagań. Przed zawodnikami Radlnej sporo pracy, ale jeżeli się nie zniechęcą i będą intensywnie i wytrwale trenować wyniki bez wątpienia przyjdą.  
 
Jest trener, są zawodnicy, dobra murawa, klubowy budynek. Czy jest na tyle środków finansowych? Tego nie wiem. Zawody prowadziła Pani sędzina i powiem szczerze, że wywiązała się z tego całkiem dobrze. Prowadziła mecz bardzo pewnie, udzielając prawidłowo napomnień oraz jedno wykluczenie, stosowała przywilej korzyści i co dla mnie bardzo istotne podejmowała decyzje samodzielnie nie kierując się zawsze „podpowiedziami” swoich starszych kolegów asystentów. Mnie to zaimponowało i chętnie obejrzę kolejny mecz prowadzony przez tę sędzinę i zobaczę, czy miałem rację czy też nie. Gratulacje dla zawodników Iskry Tarnów za ambicje, wolę walki i zwycięstwo. Na deser zostawiłem sobie mecz w Skrzyszowie, gdzie miejscowi staną w szranki z tarnowskimi arbitrami.
 






















 


4 komentarze:

  1. Chyba byliśmy na innym meczu, jedno z czym się zgodzę to że jest sędziną a nie sędzią...
    Kolejny raz psuje widowisko meczu, brak słów

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanuję Pana (Pani) zdanie. Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja akurat na tym meczu nie byłem, ale widziałem tą sędzię chociażby niedawno na meczu Dunajca Zakliczyn z Metalem Tarnów i na mnie również zrobiła bardzo dobre wrażenie, i z tego co się zorientowałem jest na szczeblu centralnym, więc chyba nie z przypadku. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, zwłaszcza jeśli chodzi o prace sędziów, bo chyba wszyscy doskonale wiemy, że w praktyce czasem różnie bywa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń