piątek, 18 grudnia 2020

Gwizdki Contra Gwizdki

Na obiekcie ze sztuczną nawierzchnią w Woli Rzędzińskiej doszło dzisiaj do bardzo ciekawego pojedynku pomiędzy: Kolegium Sędziów PPN Tarnów oraz Kolegium Sędziów PPN Brzesko. Jak się dowiedziałem był to mecz rewanżowy. W pierwszym pojedynku nieznacznie (5:3) wygrali koledzy z Tarnowa, więc dzisiaj goście z Brzeska zapowiedzieli twardą walkę i zwycięstwo. Zrobiłem kilka fotek, ale przy tak kiepskim oświetleniu i w dodatku nie najlepszej pogodzie, są jakie są, ale najważniejsze jak zawsze jest to co dzieje się na murawie a działo się oj działo. Miałem napisać, że już od pierwszego gwizdka sędziego trwała zażarta walka o każdą piłkę, ale o dziwo mecz sędziowali wszyscy grający. Czy takie rozwiązanie znajdzie zastosowanie już w najbliższej wiosennej rundzie rozgrywek? Byłoby ciekawie. O dziwo na boisku panował ład i porządek.
Te ciekawe zawody wygrali arbitrzy z Brzeska (2:0) i w ogólnym rozrachunku wychodzi remis. Bardzo dobrze, że sędziowie nie marnują czasu i dbają o swoją kondycję. Mam nadzieję, że tak będzie przez cały zimowy okres. Liczyłem na spotkanie kogoś z szefostwa KS PPN Tarnów, aby zapytać, jak wygląda sytuacja kadrowa i czy przewidują jakąś formę kursu sędziowskiego, ale nikogo nie dojrzałem. Przeprowadzenie kursu w obecnym czasie nie byłoby zbyt proste, ale chyba możliwe.    














 

 

1 komentarz:

  1. Witaj Rico. O mało co, abyśmy się wtedy zobaczyli, bo miałem tam być o tej porze. Wtedy grali zawodnicy TAP. Chętnie się spotkam po tych wszystkich zakazach, nakazach, może nawet godzinie policyjnej (do czego to dochodzi). Porozmawiamy o sprawach związanych z Kolegium Sędziów. Myślę, a nawet jestem pewny, że nie tylko mnie to interesuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń