niedziela, 4 lutego 2018

Turniej Orlików - Tuchów

Wczoraj Młodziki a dzisiaj Orliki.  Wcześniej naturalnie Msza Święta w tuchowskiej Bazylice. W pięknej Hali Sportowej w Tuchowie rozpoczęły się rozgrywki "Orlików" organizowane przez Tarnowski Okręgowy Związek Piłki Nożnej. Wszystko wydaje się dograne. Piękna Hala, profesjonalna obsługa biura zawodów, sędziowie z najwyższej półki, mnóstwo drużyn a na widowni pełno rodziców. Mecze są bardzo zacięte i wyrównane, chociaż tutaj wyniki nie są najważniejsze. Tak przynajmniej mi się wydaje. Tuchów to  miejsce bardzo przyjazne dla organizowania wszelkich Turniejów dla dzieci i młodzieży. Zawsze bardzo chętnie i pozytywnie odpowiada na prośby o udostępnienie Hali Sportowej. Wielki szacunek i podziękowania.

Przed nami jeszcze pewnie kilka Halowych Turniejów seniorskich czy młodzieżowych, jeszcze po kilka sparingów na boiskach ze sztuczną i naturalną nawierzchnią, po tym już spotkania z przedstawicielami klubów sportowych celem ustalenia terminarzy na II Rundę rozgrywek. Miejmy nadzieję, że nie przedłuży się zima i rozgrywki ruszą z kopyta. Dobrze byłoby zakończyć je zgodnie z planem czyli przed rozpoczęciem MŚ w Rosji. Dla mnie akurat nie ma to już większego znaczenia. Moja rola tutaj się powoli kończy, bowiem jak już pewnie większość wie dostałem wypowiedzenie z pracy. Zważywszy na okoliczności wypowiedzenie przyjąłem. Teraz już tylko porządkuję dokumentację i czekam na przekazanie swoich obowiązków. W marcu wykorzystam swój zaległy urlop wypoczynkowy i to by było na tyle.  Ot, samo życie. Coś się zaczyna i coś się kończy...  




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz