poniedziałek, 7 listopada 2016

Z płyty boiska 88

Końcowe mecze I rundy rozgrywek zacząłem od obserwacji meczu w „A” - klasie pomiędzy drużynami: „Metal” Tarnów – Koszyce Wielkie. Następnie udałem się do Nowej Jastrząbki gdzie także przyjechała drużyna Bruk- Bet Termalica II Nieciecza. Na koniec stopniując emocje zostawiłem sobie mecz na swoim terenie, bowiem miejscowa „Wolania” Wola Rzędzińska zmierzyła się z „Popradem” Rytro. Ale po kolei.
Na „Metalu” kibice byli świadkami dziwnego meczu. Wynik 6:4 mówi trochę sam za siebie. Szczerze mówiąc gra miejscowych mnie rozczarowała. Tym bardziej, że to przecież lider rozgrywek. Goście zaprezentowali się z jak najlepszej strony i nie powinni mieć do siebie zbyt wiele pretensji czy uwag. Ten mecz mógłby się dla lidera skończyć o wiele gorzej gdyby nie zbytnio aptekarska decyzja sędziego asystenta w wyniku której bramkarz gości został usunięty z boiska. To naturalnie moja i tylko moja opinia. W 100% bramkarz zaczął swoją interwencję w polu 16 metrów, jednak co było dalej już tego dokładnie nie widziałem. Sędzia główny po rozmowie z asystentem podjął decyzję o usunięciu bramkarza z boiska. To bez wątpienia miało zasadnicze znaczenie na dalsze losy tego meczu. Kibice zastanawiali się tylko, ile gospodarze strzelą jeszcze bramek. Nic bardziej mylnego. Bardzo ambitna gra zawodników z Koszyc Wielkich sprawiła, że to oni posiadali przewagę i II połowa należała do nich. Do tego jeszcze nie wykorzystany rzut karny. II runda rozgrywek zapowiada się bardzo interesująco.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz