poniedziałek, 12 października 2015

Z płyty boiska 47

Mam nadzieję, że chwilowy brak mobilności sprawił, że byłem tylko na jednym meczu. Udałem się do Skrzyszowa, gdzie na swój mecz stawiła się ekipa Tuchovii II. Zbyt wielu emocji jednak nie było. Gospodarze wygrali ten mecz bardzo szybko, łatwo i przyjemnie.
Już wielokrotnie pisałem o niemal potrzebie zatrudnienia w drużynie doświadczonego zawodnika, czy zawodników. Naturalnie jak się ma trochę wyższe aspiracje. Ile jest warta jedna „gąska” w drużynie ze Skrzyszowa wystarczy przyjść na mecz i się o tym przekonać. Piękny obiekt, wspaniała murawa. Brak tylko trybuny i ogrodzenia obiektu. Pogoda nie rozpieszczała zawodników ani kibiców. Przenikliwy, zimny wiatr dawał się wszystkim we znaki. Jeszcze w sobotę widać było pierwsze symptomy polskiej złotej jesieni a tu dzisiaj masz, pierwsze oznaki zimy. Sędziowanie takie sobie ( bez fajerwerków ) ale i sami zawodnicy nie przyczynili się do tego aby mogli wykazać się swoim kunsztem. Miniony weekend zapisał się złotymi czcionkami w naszej historii. Oto nasza reprezentacja uzyskała upragniony awans do Finałów ME we Francji w 2016 roku. Uzyskała ten awans jak najbardziej zasłużenie. Co bardzo istotne pod wodzą polskiego trenera, co jeszcze bardziej istotne pod wodzą naszego „krakowskiego” trenera. Wisła, Cracovia, Termalica, Pan Nawałka, małopolskie drużyny młodzieżowe doskonale pokazują jak ważną rolę pełni Małopolska w polskiej piłce nożnej. Gratuluję naszej reprezentacji i życzę dalszych sukcesów. Mam nadzieję, do zobaczenia we Francji. Gratulacje bez wątpienia należą się także Prezesowi PZPN. Mnie przychodzi to bardzo łatwo, bo Pan Prezes Boniek był i jest moją nadzieją na lepsze jutro naszej piłki. Od dawna zresztą się to dzieje, a wczorajszy sukces jest tylko tego potwierdzeniem. Wczorajszy mecz był znakomitą reklamą piłki nożnej. Było wszystko. Bramki, strzały, parady bramkarskie, ogromna wola walki, nieustępliwość, powiedział bym patriotyzm no i wspaniali kibice. Niepokoją tylko te doniesienia medialne ( Pan Blatter, Platini, itd ). Boże, czy już na Świecie nie ma uczciwych ludzi?




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz